تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷
وزیر اطلاعات:

تعدادی از عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شدند/ سکوت نخواهیم کرد

وزیر اطلاعات در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: تعدادی از عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده اند و تک تک تروریست‌ها را به سزای اعمالشان می‌رسانیم.

تعدادی از عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شدند/ سکوت نخواهیم کرد

رویداد۲۴ حجت الاسلام سید محمود علوی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان این‌که این‌گونه حملات و دست‌اندازی‌ها بر مردم خوزستان اثری نخواهد داشت، گفت: مردم خوزستان به تعصی از راه انبیا در برابر شهادت عزیزان و آسیب‌هایی که در راه خدا خورده‌اند نه ارداه‌شان کم می‌شود و نه عقب‌نشینی می‌کنند.

وزیر اطلاعات دادمه داد: دشمن بداند این جنایت نه اثری بر وحدت مردم خوزستان دارد نه بر لر، فارس و عرب می‌گذارد بلکه باعث وحدت آن‌ها می‌شود. مردم خوزستان راه خود را در مسیر انبیا با ثبات دنبال می‌کنند.

وی با بیان این‌که تروریست‌ها پاسخ جنایت خود را خواهند گرفت، گفت: جنایت‌کاران بدانند که فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایات سکوت نخواهد کرد، جنایت به شهادت رساندن کودکان شش ساله به خاک و خون کشیدن زن و بچه مردم چیزی نیست که فرزندان ایران اسلامی از آن صرف‌نظر کنند.

علوی تاکید کرد: تروریست‌هایی که اقدام تروریستی کرده بودند به هلاکت رسیدند عقبه آن‌ها به وسلیه سربازهای گمنام امام زمان، نیروی سپاه، ارتش و بسیج تا آخرین نفر شناسایی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از آن‌ها شناسایی شده‌اند و تا آخرین نفر آنها را به کیفر خواهند رساند، ایران اسلامی جای دست زدن به این جنایت‌های ضد بشری نیست. تعدادی از عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده اند و تک تک تروریست‌ها را به سزای اعمالشان می‌رسانیم.

وزیر اطلاعات در خاتمه گفت: تسلیت ریاست محترم جمهور و اعضای هیات را به شما ابلاغ می‌کنم برای خانواه عزیز شهدا صبر و برای همه آحاد ملت اجر و عزت الهی را خواستارم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان