تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

اظهارنظر عجیب علیرضا منصوریان

آخرین خبری که داشتم این بود که بچه ها قرار بود به هتل بروند اما الان زنگ زدند و گفتند شاید فردا در بازی فولاد حاضر نشوند.
رویداد24- منصوریان که امروز اولین مربی از جمع 6 مربی حاضر در سازمان لیگ بود، حرف هایش را با گلایه از برنامه ریزی نشست مطبوعاتی آغاز کرد و گفت بهتر است ساعت این مصاحبه ها به 6 بعدازظهر بیافتد تا مربی ها بتوانند راحت به تمریناتشان برسند و سروقت در گفتگوی مطبوعاتی حضور پیدا کنند.


باید تلویزیون را با خودمان همراه کنیم


این بازی از پرسپولیس سخت تر است. وقتی با پرسپولیس بازی دارید، بازی پخش مستقیم می شود و بازیکن به خودی خود هم انگیزه زیادی برای نمایش دارد. البته من به بازیکنانم گفته ام اگر خودشان را در جنگ قهرمانی نگه دارند، قطعا تلویزیون هم مجبور است بازی های آنها را پخش کند. با این حال موضوع روحی روانی در بازی پرسپولیس و استقلال متفاوت است.


حالا نوبت فولاد است


به بازیکنانم گفته ام فقط 24 ساعت حق شادی داشتید که حقتان بوده. بعد از بازی پرسپولیس نوبت بازی فولاد است که در نیم فصل دوم یکی از بهترین ها بوده. به نظر من شرایط از بازی پرسپولیس سخت تر است و ما برای اینکه بتوانیم به کسب سهمیه همچنان امیدوار باشیم باید این تیم را شکست دهیم.

 

انتخاب بازیکن در جواهرفروشی


دراگان اسکوچیچ مربی خیلی باهوشی است و عملکرد او در نیم فصل دوم عالی بوده و تیمش را از سقوط نجات داده. البته وقتی شما در خوزستان تیم دارید، انگار که در جواهرفروشی هستید. تیم های خوزستانی هیچ مشکلی بابت بازیکن و استعداد ندارند و من خودم در تیمم 7 بازیکن خوزستانی دارم و به یکی، دو استعدادیاب پول می دهم تا آنها برای من از این ستاره ها پیدا کنند.


بازیکنانم گفتند فردا نمی آییم


8 روز دیگر لیگ تمام می شود اما ما هنوز به نقطه پایدار مالی نرسیده ایم. آخرین خبری که داشتم این بود که بچه ها قرار بود به هتل بروند اما الان زنگ زدند و گفتند شاید فردا در بازی فولاد حاضر نشوند.

 

توصیه های منصوریان به تاج


دیشب در برنامه شب های فوتبالی صحبت های آقای تاج را دیدم و به عنوان یکی از اعضای کوچک فوتبال به آینده امیدوار شدم. امیدوارم دو نامزد دیگر و همه فوتبالی ها پشت تاج بیایند. درد فوتبال ما فعلا پولی است و ما با شرایط سختی پیش می رویم. خواهش می کنم ایشان از منافع مربیان و بازیکنان دفاع کنند و اجازه ندهند تیمی که با بازیکنانش تسویه حساب نکرده در دوره بعدی لیگ برتر به میدان برود.

 

از ما سوءاستفاده می کنند


اول به آبرویمان فکر می کنیم و بعد به جیبمان و این مساله باعث شده دوستان ما در معاونت های وزارت نفت از این مساله سوءاستفاده کنند. یکی از آدم های مهم وزارت نفت می گوید همچنین مساله ای را در وزارت نفت به چشم ندیده که این همه ما در مورد یک مساله حرف بزنیم و ترتیب اثری داده نشود.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان