تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

اعلام ترکیب پنج نفره هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم مقاومت،رونمایی از انیمیشن «انقراض»، بسته ویژه اکران عمار برای هفته دفاع مقدس و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است. ترکیب پنج نفره هیات انتخاب فیلم‌های کوتاه داستانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اعلام شدند.
در سینما و تئاتر چه خبر است؟
 


رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ با اعلام این خبر، اسامی اعضای هیات انتخاب این بخش جشنواره را به این ترتیب معرفی کرد: محمد باقر مفیدی کیا، مرتضی علی عباس میرزایی، دانش اقباشاوی، امیر مهدی پور وزریری، محمدتقی فهیم

رونمایی از لوگوی انیمیشن سینمایی «انقراض»

همزمان با فروش بیش از 8 میلیارد تومانی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در گیشه سینماهای کشور، گروه «هنرپویا» لوگو فارسی انیمیشن جدید خود با نام «انقراض» را رونمایی کرد.
محمدجواد جنتی، مدیرعامل گروه «هنرپویا» درخصوص محصول جدید این کمپانی اظهار داشت: انیمیشن سینمایی «انقراض» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان به عنوان سومین اثر سینمایی این مجموعه در حال تولید است و هادی اسماعیلی نیز همچون گذشته مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی این پروژه را برعهده دارد.
جنتی افزود: تاکنون بیش از 30 درصد از پروژه «انقراض» که موضوعی محیط زیستی دارد و در فضای ایران امروز روایت می‌شود، پیش رفته و بزودی «هنرپویا» در یک نشست خبری جزئیات جدیدی از این پروژه را به اطلاع رسانه‌ها و مخاطبان خواهد رساند.
کمپانی «هنرپویا» تاکنون با عرضه انیمیشن های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» در ایران و بیش از 10 کشور جهان توانسته است ضمن نمایش توانمندی هنرمندان جوان و خلاق ایرانی، رکوردهای فروش‌ و مخاطب‌ تاریخ سینمای انیمیشن ایران را جابجا کند. «فرزندان خود را آسوده خاطر به سینما بیاورید» شعاری است که این کمپانی تا امروز برای عرضه محصولات خود برگزیده است.

بسته ویژه اکران جشنواره «عمار» برای هفته دفاع مقدس

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس دبیرخانه جشنواره مردمی «فیلم عمار» مجموعه فیلمی را برای اکران در این ایام معرفی کرد.
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس 15 فیلم را در قالب‌های مستند، پویانمایی - موشن گرافیک و نماهنگ برای نمایش در هیئات، حسینیه ها، مساجد، دانشگاه ها و ... ارائه کرد.
بر این اساس، مستندهای نشانی،مجموعه فرماندهان، هوادار، معبر، چریک پیر، گردان قاطریزه، راز مزاراز جمله آثار این مجموعه است. همچنین فیلم های داستانی «هوادار» و «دایو» نیز در این مجموعهبرای اکران درنظر گرفته شده است.
در این مجموعه فیلم، چهار اثر پویانمایی و موشن گرافیک به نام های «جگردار»، «خاطرات و مخاطرات 1» «نبرد در نهر جاسم» و «آخرین سخنرانی»و نماهنگ‌ «مادران گمنام» و«تخریب بهشت»نیز درنظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان و اکران کنندگان مردمی برای دریافت و اکران این آثار به Ekran.Ammarfilm.ir مراجعه کنند.

سایه بر روی پرده سینما  

فیلم کوتاه مستند سایه به کارگردانی لیلا رستمی شکوه شامگاه چهارشنبه 4 مهر ماه در سینما سپیده به نمایش در می‌آید.
فیلم روایتی است از ماندن و وای سادن دختری که می کوشد تا دیگر گونه زیستن را تجربه کند .
این فیلم را لیلا رستمی شکوه از زندگی سایه رحمتی کارگردانی و تهیه کنندگی کرده و بهنام تاجمیر ریاحی تصویربرداری نموده است .از دیگر عوامل این فیلم ولی داوری صدابردار اکرم نعمتی و زهره سلمانی تدوین و مهدی سلمانی صداگذار می‌باشند.
«سایه» چهارشنبه 4 مهر ماه ساعت 20در سینما سپیده تهران  به اکران خصوصی در می آید.

فیلمبرداری مستند «موزه قاجار» در تبریز

سایت  مستند «موزه قاجار» به کارگردانی و تهیه کنندگی مینا آرین و محمد حسین حدادی مراحل پایانی فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. تا به این لحظه 70 درصد از فیلمبرداری این مستند انجام شده است.
مستند «موزه قاجار» با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی_ تبریز ساخته می‌شود. یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری تبریز «موزه قاجار» است که در این مستند به معرفی این موزه و آثاری که در آن به نمایش گذاشته شده است می پردازد.
موزه قاجار بنایی به یادگار مانده از امیر نظام گروسی است. او به عنوان بانی این بنا شناخته می‌شود. قرار است در این اثر سبک معماری و اشیاء داخل آن نیز مورد بررسی قرار بگیرد.
عوامل این مستند عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: مینا آرین و محمد حسین حدادی، مدیر فیلمبرداری: محمد حسین حدادی، تدوین: مینا آرین، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی پاکدل، مجری طرح،گوینده و نویسنده: علی دهبان. پژوهش: شکوه ابوالفتح. ظبط در استودیو صداخانه 44.

نمایشنامه خوانی "راست پنجگاه"در سالن ناصر خسرو به روی صحنه می رود

نمایشنامه خوانی "راست پنجگاه" به نویسندگی سیدمحمدمساوات و تهیه کنندگی حمیدعبدالحسینی و کارگردانی عماد ابوالفتحی  شنبه ۷مهر  ساعت ۱۸ در سالن ناصر خسرو به روی صحنه می رود.


میثم پیرمحمدی،مژگان اخلاقی،میثم مقدسی،علیرضا آهنگران،نسیم پورسلیم،علیرضا پرتویی،امیرمسعود متین زاده،سیده فرشته هاشمی،سحرآژیر،محمدقائم مقامی،افشین کامیاب فرد،شهاب ذوقی و عماد ابوالفتحی نقش خوانان و رکسانا خسروی صحنه‌خوانان نمایشنامه هستند. 

ازدیگر عوامل این نمایش می توان از میتراپوررمضان نریتور،لعیا حسنعلی زاده دستیاروبرنامه ریز، محمدرضا قائنی نژاد نوروصدا، آرش باتیس موسیقی نام برد 

بهنام حکیم،مجید حقیقی شاد نوازندگان این نمایشنامه خوانی هستند و امیرسهیلی پور طراح پوستر،تیزر و عکاسی  و سهیلا انصاری مشاور رسانه  و گروه نمایشی راد روابط عمومی را برعهده دارند.

سالن ناصر خسرو  در میدان انقلاب،خیابان ۱۶آذر،جنب تالار مولوی قرار دارد و علاقه‌مندان می توانند برای  
هماهنگی و رزرو بلیط با شماره ۰۹۰۲۴۲۱۲۱۱۶ تماس بگیرند. 

تمامی درآمدهای حاصل از فروش بلیط این نمایشنامه خوانی به مردم شریف زلزله زده کرمانشاه تقدیم می‌شود.

آغاز فروش بلیت های سوفی و دیوانه

فروش بلیت‌های فیلم «سوفی و دیوانه» آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی این فیلم سینمایی بنا به اعلام علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران فروش بلیت‌های فیلم سینمایی سوفی و دیوانه از طریق سامانه اینترنتی سینماتیکت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند هم اکنون برای تهیه بلیت اقدام کنند.
" سوفی و دیوانه" درامی عاشقانه از مهدی کرم پور پس از "پل چوبی" است که از فردا چهارشنبه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.
پخش این فیلم برعهده فیلمیران است و بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاری­ان، رضا یزدانی، الهه حصاری، سیامک صفری، ­سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا در ­این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.­
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، فیلم ، جشنواره
نظرات شما
پیشخوان