تاریخ انتشار: ۰۷:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

برنامه هفته هشتم لیگ برتر

هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه با برگزاری پنج بازی پیگیری می‌شود.
برنامه هفته هشتم لیگ برتر
 

رویداد۲۴ هفته هشتم لیگ برتر امروز با دو دیدار آغاز می‌شود و با برگزاری پنج دیدار در روز جمعه ادامه می‌یابد که از مهم‌ترین تقابل‌های این هفته دیدار یاران جواد نکونام و علی دایی است.
تراکتورسازی – استقلال خوزستان
تبریزی‌ها لیگ را مطابق انتظارات هواداران شروع نکردند و حضور در رده ششم جدول رضایت "تی‌تی‌ها" را جلب نکرده است. در نتیجه این نتایج توشاک برکنار شد تا کار به مربیگری سپرده شود اما هنوز خبر جدیدی برای قرمزها نیست. در بازی هفته گذشته نیز تراکتورسازی مقابل صدرنشین لیگ در مشهد به تساوی ارزشمندی دست یافت اما انتظارات سرخپوشان از تیمشان با کلی ستاره بیش از این‌ها است. آن‌ها برای دیدار تیم‌شان برای با استقلال خوزستان که در رده هفتم جدول قرار دارد، برد می‌خواهند.
استقلال خوزستان با همه نداری خود در مقابل تراکتورسازی برای خود شانس مساوی و یا پیروزی قائل است. آبی‌های اهواز در هفته‌های اخیر نتایج دلگرم کننده‌ای گرفتند و با روحیه بالایی به میدان خواهند رفت.
ذوب آهن – صنعت نفت آبادان
دو تیم بحران‌زده در هفته هشتم شانس خروج از بحران را دارند. نه ذوب آهن و نه صنعت نفت در حد و قواره فصل گذشته عمل نکردند. ذوب آهن در میانه جدول قرار گرفته و چند هفته است که خوب کار نمی‌کند. صنعت نفت هم با مربی پرتغالی خود با وجود شکست دادن تراکتورسازی در جام حذفی همچنان در لیگ برتر مشکل دارد و جزو تیم‌های بدون پیروزی لیگ برتر است.
نساجی – سایپا
مهیج‌ترین بازی هفته در قائم‌شهر برگزار می‌شود. هر چند نساجی درانتهای جدول قرار دارد و سایپا همچون فصل گذشته مدعی قهرمانی و کسب سهیمه آسیا است، رویارویی نکونام و دایی جذابیت‌های این بازی را بالاتر می‌برد. دو مربی کنونی زمانی در تیم ملی همبازی بودند و در جام جهانی ۲۰۰۶ کنار هم بازی کردند. البته در مقطعی علی دایی سرمربی و نکونام کاپیتان تیم ملی بود. از نقاط مشترک دو تیم حضور بازیکنان سابق سایپا در ترکیب نساجی است.
پارس جنوبی – پدیده
پدیده تقریبا دو برابر پارس جنوبی امتیاز گرفته و صدر جدول است و یاران تارتار در رده هشتم جدول جای گرفته‌اند. با وجود پیروزی‌های متعدد پدیده در خانه خودی و خانه رقبا، پارس جنوبی نشان داده در خانه و در جم سخت امتیاز می‌دهد. تقابل دو مربی خوش فکر به نام تارتار و گل محمدی می‌تواند مصاف دو تیم را جذاب‌تر کند.
پیکان – سپیدرود
مجید جلالی نشان داده در هفته‌های نخست لیگ برتر خوب امتیاز می‌گیرد و هم اکنون تیمش جزو تیم‌های صدرنشین است. رقیب این تیم از انتهای جدول است و شاید روی کاغذ و در شهر قدس شانس زیادی برای پیروزی داشته باشد اما از زمان بازگشت علی کریمی سپیدرود جان تازه‌ای گرفته است. اخیرا پرسپولیس را در آزادی از کار انداخته بود اما بخت با این تیم همراه نبود. سپیدرود برای جدا شدن از انتهای جدول به کسب حداقل امتیازات در بازی های خارج از خانه نیاز دارد که علی کریمی بهتر از هر کسی به این موضوع اشراف دارد.
برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر در روز جمعه به شرح ذیل است:
تراکتورسازی – استقلال خوزستان / ساعت ۱۷:۴۰، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
ذوب آهن – صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
نساجی – سایپا/ ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه وطنی قائم‌شهر
پارس جنوبی – پدیده/ ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه جهان پهلوان تختی جم
پیکان – سپیدرود/ ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تراکتور سازی
نظرات شما
پیشخوان