تاریخ انتشار: ۰۱:۳۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷

ایلی استان: از داوری متضرر شدیم/ ۱۰ نفره نمی‌شدیم، ماشین‌سازی را شکست می‌دادیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید تیمش مقابل ماشین‌سازی از داوری متضرر شده است.
ایلی استان: از داوری متضرر شدیم/ ۱۰ نفره نمی‌شدیم، ماشین‌سازی را شکست می‌دادیم
 


رویداد۲۴ ایلی استان سرمربی تیم فولاد بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: ما برای برد وارد زمین شدیم ولی دیدید که در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد. مطمئنا اگر ما ۱۱ نفره بودیم برنده این مصاف می‌شدیم. ۶+۹۰ دقیقه فقط روی زمین بازی کردیم. ما نیاز به کار دو برابر داریم تا بتوانیم بازی تهاجمی خود را بهتر ارائه دهیم. یکی از اهداف من ارائه فوتبال مدرن است. بر همین اساس به بازیکنان‌مان آموزش‌هایی می‌دهیم تا بتوانند فوتبال روی زمین و روان را ارائه دهند و جا دارد همین جا به بازیکنان تبریک بگویم و گاهی بازی کردن در خانه ساده نیست. هرچند شرایط زمین هم خیلی مناسب نبود. چمن ورزشگاه محل برگزاری بازی کمی بلند بود. ما به همین دلیل نتوانستیم به بازی سرعت دهیم و پاس‌های سریع به هم بدهیم. ما حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم و از بازیکنانم و هواداران تشکر می‌کنم  که تلاش خود را کردند تا ما از این بازی نتیجه بگیریم. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم حضور بازیکنان خارجی در فولاد است. وقتی یک بازیکن خارجی را جذب می‌کنید باید یک اختلاف با بازیکنان بومی داشته باشد. ما به این بازیکنان اعتماد کرده‌ایم و امیدوارم در آینده بهتر از این‌ها باشند. ان‌شاءالله هفته آینده احمدرضا جلالی، سروش رفیعی و ایوب والی به تیم اضافه می‌شوند. امروز با تعداد کمی از بازیکنان بزرگسال به زمین رفتیم. امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری به دست بیاوریم. در حال حاضر من سرمربی فولاد هستم و باید اعلام کنم فولاد جایگاه بازیکنانی است که کار بکنند نه فقط به دنبال سود مالی باشند. باشگاه فولاد شرایط خوبی برای تمرین‌ها ایجاد کرده و اگر کسی نمی‌تواند کار کند، جایی در اینجا نخواهد داشت. کسی اینجا خواهد بود که بخواهد کار کند.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تیمش سرعت لازم را در مقابل ماشین‌سازی نداشت، گفت: ما آنچه که وظایف‌مان بود را انجام دادیم. وقتی بازیکن در زمین است ما نمی‌توانیم از خط داخل عبور کنیم و وارد زمین شویم. قطعا این مسائل اصلاح خواهد شد. به هر حال یک مقدار فاصله برای دفع توپ رخ می‌دهد. در کل من به نظر شما احترام می‌گذارم.
سرمربی فولاد درباره مصاف بعدی تیمش که مقابل پدیده مشهد است گفت: یک بازگشت به بازی قبلی با سپاهان داشتیم. در آن بازی در دقیقه ۷۰ پنالتی ما را نگرفتند. در این بازی همان صحنه‌ای که باعث شد ما متضرر شویم، در نیمه اول برای ماشین‌سازی رخ داد اما داور فقط یک کارت زرد نشان داد ولی به هر حال گذشت. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. باید سرمان را بالا بگیریم و برای بازی هفته بعد مقابل پدیده خودمان را آماده کنیم. بازی با پدیده یک مصاف مهم برای ماست.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان