تاریخ انتشار: ۰۳:۴۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

اسرائیلی ها با گذرنامه سایر کشورها وارد عراق می ‌شوند!

روزنامه قطری 'العربی الجدید' فاش کرد که اسرائیلی ها با گذرنامه کشورهای اروپایی یا آمریکا وارد عراق شده و پس از بازدید از مناطق تاریخی و باستانی این کشور، ادعا می کنند که اجداد یهودی آنها در اواسط قرن گذشته مالک این اماکن بوده اند.
رویداد۲۴ اسرائیلی های بسیاری اخیرا با گذرنامه سایر کشورها که بیشتر اروپایی و آمریکایی است، به عراق سفر کرده اند و پس از ترک این کشور، هویت شان یا دلیل سفرشان مشخص شده است.

این افراد از مناطق تاریخی و دینی در بابل، بغداد، بصره و ساختمان های باستانی دیدن کرده و پس از ترک عراق تصاویر خود از این مناطق را منتشر کردند و مدعی شدند که این اماکن متعلق به اجداد و نیاکان آنها در اواسط قرن گذشته میلادی بوده است.

این در حالی است که مقامات عراقی در تلاش برای جلوگیری از ورود افراد خارجی که فعالیت شان به نفع رژیم صهونیستی است یا با مقاصد سیاسی وارد این کشور می شوند، هستند.

این روزنامه قطری در ادامه به جریانی که در ژوئیه گذشته برای یک اسرائیلی در عراق رخ داده، اشاره کرد و نوشت: مردی با تابعیت اروپایی از سوی جوانی که تشک دست ساز می فروخت، در خیابان 'النهر' بغداد مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پس از درگیری، مرد فروشنده متوجه شد که فرد یاد شده یک شهرک نشین اسرائیلی است و علاوه بر گذرنامه اروپایی، گذرنامه اسرائیلی هم دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عراق ، اسرائیل ، بصره ، گذرنامه
نظرات شما
پیشخوان