تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷
میرزاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دانشجویان ستاره‌دار و غیرستاره‌دار برای حل مشکلاتشان به کمیسیون آموزش مراجعه کنند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دانشجویان چه ستاره‌دار و چه غیر‌ستاره‌دار اگر مشکل دارند و فکر می‌کنند که از طریق کمیسیون می‌توانند آن را حل کنند، مستندات خود را به ما ارائه کند.
دانشجویان ستاره‌دار و غیرستاره‌دار برای حل مشکلاتشان به کمیسیون آموزش مراجعه کنند
رویداد۲۴ میرحمایت میرزاده درباره پیگیری وضعیت دانشجویانی که از تحصیل بازمانده‌اند و ستاره‌دار شدن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: طبیعتا دانشجویانی که از تحصیل بازمانده‌اند ابتدا برای حل مشکل خود باید به دانشگاه بروند اگر آن‌جا مسائل‌شان برطرف نشد به وزارت علوم و نهاد‌ها و سازمان‌های نظارتی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: نمایندگان هم در کمیسیون آموزش و تحقیقات که یک کمیسیون تخصصی است در خدمت دانشجویان هستند؛ کسانی که مشکل دارند، اگر فکر می‌کنند که ما به عنوان قانون‌گذار و نقش نظارتی که بر عهده داریم می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم مشکلات خود را به ما اعلام کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دانشجویان چه ستاره‌دار و چه غیرستاره‌دار اگر مشکل دارد و فکر می‌کنند که از طریق کمیسیون می‌توانند آن را حل کنند، مستندات خود را به ما ارائه کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است اگر کسی یا هر گروهی احساس می‌کند قانون نقض شده است و اجرا نشده، ما به عنوان نقش نظارتی می‌توانیم کمکش کنیم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان