تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

برخورد سخت قوه قضاییه با کامیون‌داران معترض!

سرپرست دادسرای قزوین گفت: با بررسی‌های انجام شده مشاهده شد که برخی از دستگیرشدگان مطالبات صنفی ندارند بلکه افرادی هستند که با تحریک دیگران می‌خواهند اوضاع را متشنج جلوه دهند و امنیت جاده‌ها را مختل کنند.
برخورد سخت قوه قضاییه با کامیون‌داران معترض
رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی در کمیسیون جرائم خاص استان، گفت: مشکلات صنفی در امور حمل و نقل وجود دارد و راه حل این مشکلات باید به صورت قانونی پیگیری شود و با اعتصاب و اقداماتی از این دست به نتیجه نخواهند رسید.

وی در ادامه افزود: مشکلات اصناف باید از صنف مربوطه و در مسیر قانونی و اداری به مسئولان منعکس شود تا اقدامات مقتضی نسبت به حل آن‌ها صورت پذیرد.

سرپرست دادسرای قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با توجه به وظایف قانونی و ذاتی خود درمقابل اعمال خلاف دغدغه‌های صنفی رفتار متناسب خواهد داشت، زیرا در حال حاضر برخی به دنبال ایجاد ناامنی و متوقف کردن چرخه حمل‌ونقل هستند.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر شاهد تعرض برخی اشخاص به کامیون داران در محور‌های استان بودیم که با هوشیاری دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان این اشخاص که ۱۷ نفر اند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شده اند.

این مقام قضایی استان قزوین بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده دیدیم که برخی از این دستگیرشدگان مطالبات صنفی ندارند و برخی نیز صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه نیستند بلکه افرادی هستند که با تحریک دیگران می‌خواهند اوضاع را متشنج جلوه دهند و امنیت جاده‌ها را مختل کنند.

وی اظهار داشت: پرونده این اشخاص در مرحله مقدماتی است و پس از تکمیل پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال خواهد شد و ما برحسب وظیفه اشد مجازات را برای آنان تقاضا می‌کنیم و اگر محاربه آن‌ها محرز شود احکام سنگینی همچون اعدام در انتظار آن‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام کرمی هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که امنیت رانندگان را برهم می‌زنند و نیز با افرادی که بخواهند سوء استفاده و ناامنی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد و امنیت مسئله‌ای نیست که بخواهیم مسامحه کنیم و مراجع انتظامی و امنیتی با هوشیاری کامل این تحرکات را رصد خواهند کرد.
منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان