تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
نماینده ارومیه، جانشین پیکان تهران شد؛

پرسپولیس - نود ارومیه؛ ۲۶ مهر در آزادی

سرانجام زمان بازی پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد و سرخپوشان پایتخت باید روز 26 مهر مقابل نود ارومیه صف آرایی کنند.
پرسپولیس - نود ارومیه؛ ۲۶ مهر در آزادی
رویداد۲۴ نزدیکی زمان بازی پیکان و پرسپولیس به دیدار این تیم با السد در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تعدد بازیکنان ملی پوش تیم پرسپولیس سبب شد تا آن‌ها نسبت به زمان این بازی معترض باشند و برای لغو این بازی درخواست بدهند. این درخواست با موافقت باشگاه پیکان مواجه شد و بنابراین سازمان لیگ تصمیم گرفت پرسپولیس به جای رویارویی با پیکان در ۲۶ مهر با نود ارومیه روبرو شود.

نود ارومیه حریف لیگ یکی پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی آسیا است و شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید بدون ملی پوشان و مصدومان، این تیم را شکست دهند.

کمیته مسابقات در این باره گفت: سازمان لیگ در راستای تعامل و همکاری با ‏پرسپولیس؛ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس این تیم با تیم السد قطر در روز اول آبان، بازی پرسپولیس و پیکان ‏از هفته نهم لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کرد. در ضمن از همکاری و همراهی باشگاه پیکان با نماینده کشورمان ‏درلیگ قهرمانان آسیا تقدیر می‌شود. ‏

نکته جالب این که پرسپولیسی‌ها ۲ روز بعد از بازی حساس با السد، باید با سایپا دیدار کنند و باید دید آیا آن مسابقه هم لغو خواهد شد یا خیر؟

پیش از این قرار بود پرسپولیس و پیکان روز ۲۷ مهر در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کنند.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان