تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد؛

ناهید خداکرمی: راننده ماشین خراش هم برنداشته است/ اطلاعات راننده را از شهرداری بگیرید

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران می‌گوید که راننده ماشینی که تصادف کرده است در حین انجام وظیفه بوده است و اصلا حتی یک کیلومتر هم از تهران خارج نشده است.

ناهید خداکرمی: راننده ماشین خراش هم برنداشته است/ لازم باشد کروکی ماشین را منتشر می‌کنم

رویداد۲۴ روز گذشته خبر تصادف برادر عضو شورای شهر تهران بازتاب زیادیدر رسانه‌ها داشت. آنگونه که رویداد۲۴ پیگیری کرده بود، ماشینی که تصادف کرده بود، در اختیار ناهید خداکرمی بوده است و راننده او (برادرش) عامل تصادف بوده است، ناهید خداکرمی اما گفته است ماشین سه هفته پیش تصادف کرده و مربوط به تازگی نیست، ضمن اینکه تصادف در شمال نبوده و ماشین حتی یک کیلومتر هم از خیابان‌های تهران خارج نشده است.

ناهید خداکرمی به رویداد۲۴ می‌گوید همه می‌دانند چدر به بیت المال حساس هستم لذا اگر اتفاقی هم افتاده، هزینه‌ها و خسارت‌های وارد شده لازم را شخصا پرداخت می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که ماشین در شمال کشور چه می‌کرده، گفته است: من علاوه بر تهران نماینده ری نیز هستم و باید به آن مناطق بروم. این تصادف هم اصلا در شمال کشور نبوده و ماشین یک متر هم از تهران خارج نشده است و تصادف در جنوب تهران بوده است.

آنگونه که برخی منابع به رویداد۲۴ گفته‌اند نام خانوادگی راننده عبدی بوده است. در این مورد از خداکرمی سوال پرسیدیم اگر راننده برادر شما بوده، چرا نام خانوادگی‌اش «عبدی» بوده است؟ او پاسخ داده است: حریم شخصی و خصوصی افراد برایم اهمیت دارد و نمی‌توانم از در مورد حریم شخصی دیگران صحبت کنم.

خداکرمی درباره توضیح ما که کاری به روابط خانودگی نداریم و موضوع دلایل تصادف کارمند عضو شورای شهر برای ما اهمیت دارد، قانع نشد و ادامه داد: شما می‌توانید اطلاعات ایشان را از شهرداری بگیرید، من هرآنچه که مربوط به خودم باشد را مطرح می‌کنم.

عضو شورای شهر گفته است: هنوز عکس ماشینی که تصادف با آن رخ داده است را ندیده‌ و نمی‌تواند تایید کند که عکسی که در فضای مجازی منتشر شده همان ماشین مدنظر است یا نه! اما در صورت لزوم عکس ماشین و کروکی را منتشر می‌کنم.

از خداکرمی درباره حال راننده خودرو می‌پرسیم، می‌گوید: حال راننده بسیار خوب است و حتی یک خراش هم برنداشته است.

عضو شورای شهر ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که ماشین در اختیار غیر نبوده است. راننده من بوده در حین انجام وظیفه بوده است، بنابراین این  بزرگ‌نمایی اصلا پسندیده نیست، اما در عین حال من کاملا خوشحالم که شورای پنجم تا این اندازه مورد رصد قرار دارد که بخشی از آن به ناشی از عملکرد خود شورا بوده که جو شفاف و پرسشگری را ایجاد کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان