تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
چهره ناشناخته در اردوی ملی‌پوشان؛

پرتغالی جدید تیم ملی نه مربی است نه آنالیزور!/ «لوپس» واقعا کیست؟

مانوئل لوپس به عنوان چهره ناشناخته در روزهای گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده است.
پرتغالی جدید تیم ملی نه مربی است نه آنالیزور!/
رویداد۲۴ کارلوس کی روش نشان داده در بخش کادر مربیگری و مدیریتی به پرتغالی‌ها بیشتر اعتماد دارد. او در ادامه استفاده از کادر خارجی، از یک پرتغالی نه چندان سن و سال دار در تمرین تیم ملی رونمایی کرده است، اما هنوز درباره وظایف این فرد به درستی اطلاع رسانی نشده است.

لوپس در چند جلسه گذشته از تمرین تیم ملی فوتبال به نشستن کنار زمین و تماشای تمرین تیم ملی فوتبال اکتفا کرده؛ اتفاقی که تاکنون درباره سایر پرتغالی‌ها و دستیاران کی روش رخ نداده است. البته سرمربی پرتغالی از سال گذشته از مدیر رسانه‌ای پرتغالی برای تیم ایران بهره می‌برد!

سرمربی تیم ملی تاکنون فرصتی برای شرح وظایف مانوئل لوپس نداشته، اما لوپس می‌گوید قرار نیست به کی روش در داخل زمین کمک کند و جزء مربیان و دستیاران فنی کی روش نیست.

مانوئل لوپس در گفت و گویی که در بدو سفر او به ایران منتشر شده، درباره سوابقش می‌گوید: در یک باشگاه در بنفیکا و چند تیم دیگر بازی کردم و الان هم اینجا هستم که به تیم ملی کمک کنم.

البته این جوان پرتغالی که به نظر نمی‌رسد سن و سال زیادی داشته باشد، به طور شفاف نمی‌گوید در چه باشگاه‌هایی بازی کرده است و جست و جو در دنیای وب نیز هیچ گونه اطلاعاتی را درباره سوابق او نشان نمی‌دهد.

او همچنین درباره سوابقش بعد از دوران بازیگری نیز اطلاعات ناقصی می‌دهد و می‌گوید: به عنوان مدیر در بنفیکا کار کردم. در تیم‌های معمولی دیگر به عنوان مدیر کار کردم.

لوپس با بیان اینکه تا قبل از این هیچ گونه همکاری با کی روش نداشته گفت: به عنوان مدیر در تیم ملی کار می‌کنم. وظایف در داخل زمین نیست.

هموطن کی روش اطلاعاتش درباره فوتبال ایران را کم دانست و فقط گفت: تیم ملی در جام جهانی عالی بود و امیداورم در جام ملت‌های آسیا بهتر کار کند.

او با اکتفا به جواب‌های کوتاه و ناقص به این پرسش و پاسخ بسند کرده است، اما جالب‌تر از این بی اطلاعی مدیر رسانه‌ای ایرانی تیم ملی از حضور این پرتغالی در تیم ملی و شرح وظایفش در کنار کی روش است.

باید دید کی روش با چه عنوانی این جوان نه چندان با تجربه را که مشخص نیست در چه زمینه‌ای رزومه دارد، به تیم ملی اضافه کرده است.
 
منبع: جی پلاس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان