تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

"فیگور" در مرحله پیش تولید قرار گرفت / "سال دوم دانشکده من" صدرعاملی آبان اکران می‌شود

مسعود ردایی از پیش تولید فیلم سینمایی "فیگور" به کارگردانی پویا پارسا مقدم خبر داد.
رویداد۲۴ فیلم سینمایی " سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی آبان‌ماه روی پرده سینماها می‌رود.

علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش‌خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگران این فیلم هستند. همچنین به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره‌های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می‌پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش‌های فرعی مقابل دوربین رفتند.

"سال دوم دانشکده من" به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد ولی خلاصه داستانی از آن منتشر نشده است. گرچه به نظر می‌رسد حال و هوای اثر همچون کارهای قبلی صدرعاملی درباره دختران جوان و دغدغه‌های‌شان در جامعه است.

مسعود ردایی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این اثر بیان کرد: همانطور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم این فیلم آبان‌ماه روی پرده سینماها می‌رود و در حال فراهم کردن مقدمات برای اکران این فیلم هستیم.

وی همچنین ادامه داد: این روزها مشغول طی کردن مراحل پیش تولید فیلم جدیدمان به نام "فیگور" هستیم که کارگردان آن پویا پارسا مقدم است. یک کار اجتماعی است که در تلاش هستیم تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آن را آماده کنیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان