تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

انتقاد آیت‌الله سبحانی از تصادفات زیاد جاده‌ای

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هر روز ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند، گفت: علت تصادف‌های بالا باید مورد بررسی قرار بگیرد و مسئولین باید اقدامات اساسی انجام دهند که تعداد تصادف‌های کشور کاهش پیدا کرده و جان انسان‌ها محفوظ بماند.
 رویداد۲۴ آیت الله سبحانی عصر امروز در دیدار سرپرست اورژانس کشور که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: اگر انسانی را نجات دهیم گویا تمام انسان‌ها را نجات دادیم، شغل افرادی که در اورژانس کشور فعالیت می‌کنند عبادت است و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به زحمات نیرو‌های امداد و نجات کشورافزود: نیرو‌های اورژانس و امداد که انسان را در تصادف نجات داده و از مرگ نجات می‌دهند نزد خداوند اجر و پاداش زیادی دارند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هر روز ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند، بیان کرد: علت تصادف‌های بالا باید مورد بررسی قرار بگیرد، چون در گذشته جاده‌ها خاکی و خطرناک بود، ولی امروز جاده‌های کشور بسیار مناسب شده وعمده علت تصادف‌ها عجله و رانندگی ضعیف برخی رانندگان است و اداره راهنمایی و رانندگی باید در این زمینه اقدام اساسی انجام دهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با انتقاد از تصادف‌های زیاد جاده‌ای تصریح کرد: باید منشاء و علت تصادف‌های کشور مورد بررسی قرار بگیرد تا از تعداد تصادف‌های زیاد جلوگیری شود و در این زمینه اداره راهنمایی و رانندگی وظیفه مهمی را عهده دارد.

آیت الله سبحانی گفت: مسئولین باید اقدامات اساسی انجام دهند که تعداد تصادف‌های کشور کاهش پیدا کرده و جان انسان‌ها محفوظ بماند، اگر کاری برای خدا انجام شود بسیار ارزش و اهمیت دارد و تلاش کنیم که کار‌های خود را تنها برای رضای الهی انجام دهیم.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان