تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

رمانی تاریخی و پر رمز و راز از لسلی پی یرس

وقایعی بر بستر تاریخ جنگ جهانی دوم، زنی طردشده، جوانی ناپدیدشده و دختری مصمم به یافتن حقیقت اساس رمان «زن جنگلی» نوشته لسلی پی یرس (داستان نویس انگلیسی) است که تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رسیده است.
رمانی تاریخی و پر رمز و راز از لسلی پی یرس
رویداد۲۴ «زن جنگلی» نوشته لسلی پی یرس رمان نویس معاصر که توسط الهه شمس نژاد ترجمه شده است از جمله داستان های تاریخی و ادبی است که در قالبی پر رمز و راز در اختیار خواننده قرار می گیرد.

شخصیت های این رمان عمدتا غیرواقعی هستند اما خواننده از ورای آن به واقعیتی که در زمان وقوع داستان وجود داشته، پی می برد به نحوی که در زمان حال نیز می توان درباره آن فکر کرد، در این داستان که زمان وقوع آن نیمه جنگ جهانی دوم و بعد از آن است نیز لسلی پی یرس اوضاع اروپا، انگلستان و عمدتا لندن را به تصویر می کشد.

طرز تفکر انسان ها را نسبت به جنگ و وقایعی که جنگ می تواند در پی داشته باشد به روشنی بیان می کند، داستان او قصه جاودانه از عشق میان خواهر و برادر همبستگی های خانوادگی عشق های ظریفی که در آن میان شکل می گیرد وفاداری و از جان گذشتگی برای یکدیگر است.

رمان «زن جنگلی» نوشته لسلی پی‌یرسدر 389 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 43 هزار تومان از سوی نشر مروارید راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «زنی طردشده، جوانی ناپدیدشده و دختری مصمم به یافتن حقیقت؛ سال 1960، شبی که مادر دوقلوهای پانزده‌ساله را به آسایشگاه می‌فرستادند، آن‌ها با صدای جیغ او از خواب بیدار شدند و پدر حاضر به پاسخ‌گویی به سوالات آن‌ها نشد و آن‌ها را به اتاق‌هایشان بازگرداند.

پس از آن قرار شد دوقلوها نزد مادربزرگ‌شان در ویلایی بزرگ در حاشیه جنگل زندگی کنند. بعد از مدتی به زندگی در آن‌جا خو گرفتند. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا شبی که یکی از دوقلوها به خانه بازنگشت. حتی فردا و یک هفته بعد نیز به خانه برنگشت. نگرانی خانواده، هنگامی که جسد چند جوان در اطراف جنگل پیدا شد، دوچندان گشت. اتفاقات و لحظات نفس‌گیر و پر از دلهره را در داستان بخوانید».

خطراتی که ممکن است نوجوانان را در هر جامعه ای تهدید کند به خوبی در این داستان بازگو شده تا والدین بیش از پیش مراقب فرزندان جوانشان باشند و خوش بینانه به مسائل اطرافشان نگاه نکنند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تاریخ جهان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان