تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷
در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی با بولیوی؛

با تیم فوتبال بولیوی، حریف ایران آشنا شوید

تیم ملی ایران در دومین دیدار دوستانه خود برای آماده‌سازی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در مقابل بولیوی قرار خواهد گرفت.
آشنایی با بولیوی حریف ایران در بازی دوستانه
رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال ایران در پی آماده سازی قدرتمندانه خود برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در مقابل تیم بولیوی قرار خواهد گرفت.

تیم بولیوی تیمی درجه ۲ در منطقه آمریکای جنوبی است و همواره یکی از تیم‌های ضعیف این منطقه بوده که دوران اوج کوتاهی داشته و باید ببینیم در مقابل شاگردان کارلوس‌کی‌روش چه عملکردی را ثبت خواهد کرد.

این تیم در ۶ بازی قبلی خود ۳ مساوی ۲ باخت و ↑ برد کسب کرده و می‌کوشد در مقابل تیم ملی ایران به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی بولیوی سزار فاریاس ونزوئلایی است که تقابل این مربی جوان با کی‌روش کارکشته از جذابیت‌های این بازی است و باید ببینیم تفکرات کدامیک بر دیگری خواهد چربید. فاریاس همواره به بازی با دو مهاجم اعتقاد داشته و تیمش را با دو مهاجم ارنج می‌کند همین مورد می‌تواند محک خوبی برای مدافعان ما باشد تا خود را در شرایط سخت بسنجند.
آشنایی با بولیوی حریف ایران در بازی دوستانه
تیم بولیوی در رده‌ی ۵۸ رنکینگ فیفا و بالاتر از فنلاند، ساحل عاج و الجزایر و پایین‌تر از ایران، کروه جنوبی و روسیه قرار دارد. تیم بولیوی در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در میان ۱۰ تیم رتبه‌ی نازل نهم را کسب کرده و نتوانسته به جام جهانی روسیه راه پیدا کند. از آخزین حضور بولیوی در جام جهانی ۲۴ سال می‌گذرد. این تیم آخرین بار در جام‌جهانی ۱۹۹۴ آمریکا حضور داشته و در آن زمان یکی از بهترین تیم‌ها و نسل‌های خود را در اختیار داشته است.

بولیوی در تاریخ رقابت‌های کوپا آمریکا نیز عملکرد نسبتا مناسبی داشته و یک قهرمانی در سال ۱۹۶۳ و یک نایب قهرمانی در سال ۱۹۹۷ کسب کرده و در این رقابت‌ها توانسته تا حدودی خوب عمل کند.

باید ببینیم در آستانه‌ی جام ملت‌های آسیا انجام چنین بازی‌هایی چقدر به تیم ایران در راستای آماده‌سازی مناسب کمک می‌کند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان