تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

چگونگی کاهش شدت رنگ سفید در آی‌فون

اگر به دنبال گزینه ای جایگزین برای ویژگی شیفت شب هستید می توانید کاهش شدت رنگ سفید در آیفون را امتحان کنید.
رویداد24- اگر به دنبال گزینه ای جایگزین برای ویژگی شیفت شب هستید می توانید کاهش شدت رنگ سفید در آیفون را امتحان کنید.

با انتشار آپدیت iOS 9.3 ویژگی شیفت شب (Night Shift) به سیستم عامل دستگاه های قابل حمل اپل اضافه شده و این امکان را به کاربر می دهد تا رنگی قهوه ای به نمایشگر خود بخشیده و در نتیجه نور نمایشگر موجب اختلال در خواب نشود. اما بهای استفاده از این ویژگی را نیز باید بپردازید زیرا با فعال کردن آن شارژ باتری دستگاه با سرعت بیشتری تخلیه می شود. همچنین، امکان فعال کردن شیفت شب به همراه حالت نیروی کم (Low Power Mode) به طور همزمان وجود ندارد.

چگونگی کاهش شدت رنگ سفید در آی‌فون

اگر به دنبال گزینه ای جایگزین برای ویژگی شیفت شب هستید می توانید کاهش شدت رنگ سفید در آیفون را امتحان کنید. انجام این کار موجب می شود تا روشنایی رنگ سفید در گوشی هوشمند شما به طور قابل توجهی کاهش یابد. این ویژگی از iOS 7.1 در این سیستم عامل گنجانده شد و از این رو می توانید با یک آی‌فون 4، آی‌فون 6S و تمام دستگاه های دیگری که بین این دو قرار می گیرند از آن بهره ببرید.

چگونگی کاهش شدت رنگ سفید در آی‌فون

به بخش تنظیمات (Settings) مراجعه کرده و آدرس General > Accessibility > Increase Contrast را دنبال کنید. در صفحه افزایش کنتراست گزینه Reduce White Point را فعال کنید که بلافاصله نمایشگر دستگاه از روشنایی کمتری برخوردار می شود. همچنین، با فعال کردن گزینه Darken Colors می توانید روشنایی رنگ های دیگر را کاهش دهید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان