تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

سرمربی بولیوی: کیفیت و سبک بازی ایران با قطر و عربستان فرق دارد

سرمربی تیم فوتبال بولیوی می‌گوید امروز تیمش برابر ایران عملکرد خوبی داشت.
سرمربی بولیوی: کیفیت و سبک بازی ایران با قطر و عربستان فرق دارد
رویداد۲۴ سزار فاریاس پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد: بازی خوبی برابر ایران انجام دادیم اما با توجه به اینکه سفر طولانی داشتیم کمی خسته بودیم. خوشحالیم امروز به ایران آمدیم و اینجا بازی کردیم.

وی افزود:تیم ایران خیلی خوب پاس کاری می‌کرد و در پرسینگ هم عملکرد خوبی داشت. این تیم یکی از تیم‌های خوب آسیا است که در جام‌جهانی هم عملکرد خوبی برابر پرتغال و اسپانیا داشت.

فاریاس در نشست خبری بعد از این دیدار هم گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی در بازی های خانگی است. بازی در تهران برای هر حریفی سخت است. ضمنا ما مسافرت طولانی داشتیم. به میانمار رفتیم و سپس به تهران آمدیم. تیم ما در این دو سفر خسته بود و  فشار زیادی را تحمل کردیم. تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود. یک مسابقه خوب در سطح بالا بود.

او درباره تیمش گفت: ساخت این تیم یک پروسه جدید و تازه است. در حال ساخت بولیوی هستیم. از نمایش امروز این تیم رضایت دارم. بازیکنانم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و عملکرد خوبی برای تیم ما بود.

سرمربی تیم ملی بولیوی درباره شانس ایران برای قهرمانی در آسیا و قدرت شاگردان کی‌روش به نسبت تیم هایی مانند عربستان و قطر  خاطرنشان کرد: کیفیت این تیم ها با همدیگر متفاوت است همانطور که سبک و روش آن‌ها فرق دارد. در عین حال ایران تیم خوب و قدرتمندی است. روند آماده سازی تیم های آسیایی خوب است. سطح پیشرفت و توسعه تیم های بزرگ آسیا خوب است. شرایط بازی‌های دوستانه با بازی های رسمی به خصوص بازی در جام ملت های آسیا متفاوت است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان