تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

بانوان در آزادی، تهدیدی که به فرصتی بزرگ تبدیل شد

ایران در حالی توانست بولیوی را شکست دهد که حضور بانوان هوادار در ورزشگاه نه تنها مشکل آفرین نشد بلکه به شور و هیجان بازی افزود.
بانوان در آزادی، تهدیدی که به فرصتی بزرگ تبدیل شد
رویداد۲۴ تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی امشب (سه شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار دروازه تیم ملی ایران روی یک غافلگیری و با شوتی از پشت محوطه جریمه باز شد. گلی که ایران دریافت کرد باعث شد تا تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به تشویق سید جلال حسینی کنند. سید جلال حسینی پیش از جام جهانی از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها خط خورد و از آن زمان، انتقادات به عدم حضور او در تیم ملی آغاز شد که تشویق سید جلال هم مرتبط با این موضوع است. تشویق سید جلال حسینی توسط هواداران باعث شد تا در ادامه بازی، روزبه چشمی و مجید حسینی با کمی استرس بازی کنند.

پس از دریافت گل، تیم ملی بازی مالکانه ای از خود نشان داد و توانست توسط مهدی ترابی که در آغاز نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، به گل دوم برسد.

در یکی از صحنه‌های نیمه دوم، بازیکنان ایران در میانه میدان در حال پاسکاری بودند که به یک باره داور بازی، وسط ماجرا قرار گرفت و با گیر کردن توپ بین پاهای داور کویتی، مالکیت در اختیار بولیوی قرار گیرد.

بازی پس از گل دوم ایران متعادل پیگیری شد تا اینکه در دقیقه ۸۰ بولیوی روی اشتباه دفاعی ایران صاحب موقعیتی خوب شد اما با درخشش بیرانوند این توپ خطرناک ختم به خیر شد. واکنش بیرانوند باعث شد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت او را تشویق کنند با این حال دروازه بان تیم ملی دچار مصدومیت جزئی شد اما مشکلی برای ادامه کار نداشت.

تماشاگران از حدود دقیقه ۸۰ تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند. در این دیدار که بانوان هوادار هم برای نخستین بار پس از سال ها به ورزشگاه آزادی راه پیدا کرده بودند، اتفاق خاصی نیفتاد تا مشخص شود که با اتخاذ تدابیری می‌توان مقدمات حضور تعداد بیشتر بانوان هوادار را در ورزشگاه فراهم کرد.

در پایان بازی، بازیکنانا به سمت هواداران خانم آمدند و از آن ها تشکر کردند.

وینفرد شفر و وحید هاشمیان برای دقایقی به گفت و گو صمیمانه با هم پرداختند.

شفر سپس با تعدادی از هواداران استقلالی عکس انداخت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان