تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بان گلستانی

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری یکی از عوامل مرتبط با عاملان شهادت صبح امروز محیط‌بان پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: افراد شرکت در این حادثه شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.
رویداد۲۴  امیر عبدوس در خصوص پیگیری‌های انجام شده درباره شناسایی و دستگیری عاملان جنایت صبح امروز پارک ملی گلستان اظهار کرد: یکی از افراد مرتبط با هشت نفر شکارچی غیرمجاز که درگیری مسلحانه با آن‌ها باعث شهادت یکی از محیط‌بانان پارک شد دستگیر شده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این فرد، تمامی افراد شناسایی شده و پیگیری‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره هویت این افراد تصریح کرد: تمامی آن‌ها از افراد بومی استان گلستان هستند و هویت آن‌ها شناسایی شده است.

عبدوس در پاسخ به این سوال که چرا محیط‌بانان از جلیقه ضدگلوله استفاده نکردند، بیان کرد: تمامی محیط‌بانان و پاسگاه‌های محیط‌بانی ما دارای جلیقه ضد گلوله هستند و حتی استفاده از این جلیقه به آن‌ها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: امکانات در اختیار محیط‌بانان قرار دارد و اینکه فرد از امکانات استفاده کند یا خیر و یا اینکه چرا همکاران در این حادثه از جلیقه استفاده نکردند موضوعی است که جای بحث دارد.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر محیط‌بان شهید «تاج محمد باشقره» ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فردا (پنجشنبه) از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محیط بان ، گلستان ، شکارچی
نظرات شما
پیشخوان