تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷
سالاری خبر داد:

کمیسیون ماده صد به قلع و جمع آوری پل و تونل پالادیوم رای داد

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اعلام کرد: کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری به قلع و جمع آوری پل هوایی روی گذر معبر عمومی و پرکردن تونل زیرگذر معبر عمومی مجتمع پالادیوم رای داد.
 محمد سالاری با اعلام این خبر گفت: به موجب رای صادره از کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری تهران که اخیرا به مالک و شهرداری منطقه یک ابلاغ شده است، مالک می‌بایست نسبت به جمع آوری پل هوایی احداث شده بین ساختمان شمالی و جنوبی و همچنین پر کردن تونل زیر گذرعمومی اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر تخلفات مذکور کمیسیون ماده صد نسبت به قلع و جمع آوری ۳۳۵ متر مربع در طبقه نهم با کاربری اداری و همچنین ۱۱۱ متر مربع توسعه زیرزمین‌ها و ۵۶۳ مترمربع توسعه طبقات اداری رای صادر کرد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بیان کرد: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک قرار دارد و جدا از آنکه بارگذاری‌های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیر پهنه طرح تفصیلی داشته، متاسفانه با همکاری شهرداری وقت در مراحل متعدد در شورای معماری منطقه نسبت به تثبیت این تخلفات بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ اقدام کرده است.

سالاری افزود: در فرایند تغییر مدیریت شهری، متاسفانه شاهد بودیم مالک و شهرداری منطقه طی تفاهمی خارج از ضوابط شهرسازی ومعماری و با انعقاد قراردی نسبت به احداث تونل زیر زمینی و پل هوایی آن هم در معبر عمومی اقدام کرد. پس از گزارش این تصمیم گیری خلاف کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تخلفات این پرونده ورود کرد و پیگیری‌های این کمیسیون منجر به ورود مراجع قضایی به این پرونده شد و نهایتا پرونده تخلفات اخیر به کمیسیون ماده صد ارجاع و رای بدوی مبنی بر قلع و جمع آوری پل و تونل پالادیوم صادر شد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد سالاری
نظرات شما
پیشخوان