تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

کشته شدن یکی از مظنونان به قتل خاشقجی

منابع آگاه از کشته شدن یکی از ۱۵ مظنون به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در یک تصادف مشکوک و ساختگی خبر می‌دهند.
رویداد۲۴ منابع آگاه از کشته شدن یکی از ۱۵ مظنون به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در یک تصادف مشکوک و ساختگی خبر می‌دهند.

 به نقل از روزنامه ینی شفق، مشعل سعد البوستانی یکی از ۱۵ نفری که مظنون به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول است، در یک حادثه رانندگی ساختگی و مشکوک کشته شده است.

بر اساس این گزارش، برخی منابع مدعی هستند که البوستانی که سرهنگ نیروی هوایی سعودی بوده، باید ساکت می‌شده و به همین دلیل در یک تصادف رانندگی ساختگی کشته شده است.
 
هیچ گونه اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این حادثه رانندگی که منجر به مرگ البوستانی شده، منتشر نشده است. البوستانی یکی از ۱۵ نفری است که وارد کنسولگری عربستان در شهر استانبول شده و مظنون به قتل احتمالی خاشقجی است.

جمال خاشقجی نویسنده ۵۹ ساله سعودی روز سه‌شنبه ۱۰ مهر (دوم اکتبر) پس از آنکه برای ثبت ازدواج خود به کنسولگری سعودی در استانبول رفت، ناپدید شد که این موضوع به نگرانی‌ها درباره امنیت وی دامن زد، مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که وی از سفارت خارج شده، اما نامزد وی این موضوع را رد می‌کند، رسانه‌ها به نقل از برخی مقامات ترکیه اعلام کرده‌اند که این منتقد مشهور سعودی در کنسولگری کشته شده است.

مقام‌های ریاض هرگونه دست داشتن در قتل خاشقجی را رد کرده اند. مقام‌های اطلاعاتی ترکیه اعلام کرده اند که فایل‌های صوتی و تصویری از بازداشت، شکنجه و قتل خاشقجی توسط مامورات سعودی در کنسولگری استانبول در اختیار دارند.
کشته شدن یکی از مظنونان به قتل خاشقجی
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جمال خاشقجی
نظرات شما
پیشخوان