تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

موسوی اردبیلی: مجلس باید با حل مشکلات مردم، در رأس امور بودن خود را نشان دهد

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: مجلسی که در رأس امور است باید در حل مشکلات مردم و باز کردن گره‌ها، این در رأس بودن را نشان دهد و به طور اساسی اتفاقات مهمی که برای مردم راهگشا باشد باید از مجلس شروع شود.
رویداد24- آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: مجلسی که در رأس امور است باید در حل مشکلات مردم و باز کردن گره‌ها، این در رأس بودن را نشان دهد و به طور اساسی اتفاقات مهمی که برای مردم راهگشا باشد باید از مجلس شروع شود.

منطقه قم این مرجع تقلید در دیدار محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردمی که به شما رأی دادند و به نظر خودشان افراد زبده و قوی را انتخاب کرده‌اند، انتظار دارند در تحولات مربوط به منافع مردم پیشقدم باشید که در این صورت آن‌ها هم حمایت می‌کنند و هم تابع می‌شوند؛ چون احساس می‌کنند مجلس منتخب آن‌ها دنبال منافع و اهداف آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: ولی اگر خدایی ناخواسته مردم ببینند مجلس، منافع آن‌ها را که منافع عمومی کشور است، تعقیب نمی‌کند بلکه مسائلی را مطرح می‌کند که جزو اولویت‌های مردم نیست، دلسرد و منشعب می‌شوند و وقتی مردم منشعب شدند جمع کردن آن کار دشواری است و زیان‌های زیادی به دنبال دارد.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی اضافه کرد: مردم ما مردم خوبی هستند و همیشه به نحو مطلوب همراهی می‌کنند و مردمی که به شما رأی داده‌اند به شما امیدوارند و انتظار دارند در حل مشکلات آن‌ها تلاش کنید؛ لذا آنچه باید برای شما مهم باشد، حل مشکلات مردم است و این امر باعث می‌شود دشمنان مردم ما راه به جایی نبرند ولی اگر امور مربوط به مردم جدی گرفته نشود، علاوه بر اینکه دشمنان ملت شاد می‌شوند، القائاتی را در ذهن مردم وارد می‌کنند که باعث تفرقه و منشعب شدن مردم می‌شود؛ بنابراین نمایندگان ملت باید توجه کنند با هشیاری کامل منافع مردم را تعقیب کنند.

وی در پایان توفیق خدمتگزاری حاضران را در خدمت به مردم خواستار شد.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تشکر از آیت الله موسوی اردبیلی اظهار کرد: شما همیشه جزو افتخارات ما بوده‌اید و از دیرباز افتخار شاگردی شما را داشته‌ایم و الان هم به حضور رسیده‌ایم که از رهنمودهای حضرتعالی در مجلس دهم بهره ببریم.

محمدرضا عارف همچنین با اشاره به اقبال مردم به لیست امید در تهران و سراسر کشور بیان کرد: بحمدالله لیست ما در سراسر کشور با استقبال خوب مردم روبرو شد و در تهران همه ۳۰ نفر لیست ما مورد توجه مردم قرار گرفتند و رأی آوردند که امیدواریم بتوانیم دین خود را به مردم ادا کنیم.

وی گفت: شعار ما در انتخاب این دوره، امید و آرامش و رونق اقتصادی بود و این هم بر این پایه و اساس است که جریان سیاسی اصلاحات مهم‌ترین نیاز جامعه را در این مقطع زمانی رونق اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی مردم می‌داند، زیرا امروزه نیاز جدی مردم پرداختن به مسائل اقتصادی، بحث اشتغال و مهار تورم است که می‌تواند خواسته جدی مردم تلقی شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان