تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

خرید دینار توسط زائران اربعین حسینی از طریق پیام رسان "بله"

به منظور تسهیل در زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین، بانک مرکزی از طریق بانک ملی ایران، تمهیداتی را فراهم آورده تا زائران محترم بتوانند ارز دینار مورد نیاز خود را با نرخ مناسب خریداری کنند.
خرید دینار توسط زائران اربعین حسینی از طریق پیام رسان
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، زائران اربعین حسینی که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح به آدرس Https://Samah.haj.ir انجام داده اند، می‌توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان بله و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.
 
بر اساس این گزارش زائران اربعین حسینی لازم است پس از نصب پیام رسان بله و استفاده از بات (بازوی) dinarpaybot، نسبت به انجام فرایند خرید ارز خود اقدام کنند.
 
قابل ذکر است زائران اربعین حسینی پس از تکمیل فرایند خرید ارز خود در بات مربوطه در پیام رسان "بله " و پرداخت معادل ریالی در نظر گرفته شده، یک شناسه دریافت می‌کنند که می‌توانند با در دست داشتن این شناسه پس از عبور از مبادی ورودی کشور عراق در مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه، به کارگزاری‌های بانک ملی ایران در این مناطق و شهر‌های نجف، کربلا و کاظمین مراجعه کرده و نسبت به دریافت ارز خریداری شده (دینار عراق)، اقدام کنند.
 
برای خرید ارز باید مشخصات دقیق زائر اعم از کد ملی و شماره گذرنامه ثبت شود و ارز خریداری شده صرفا به فرد زائر تحویل داده خواهد شد.
 
برای تحویل گرفتن ارز ارائه رسید، اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.
 
بدیهی است آغاز زمان ثبت نام جهت خرید ارز متعاقبا اعلام خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان