تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷
فرمانده نیروی انتظامی:

گذرنامه و ویزا به هیچ وجه در مرزها صادر نمی‌شود/ تاکنون مشکل امنیتی در مرزها نداشتیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس با تمام ظرفیت در مرزها حضور دارد و با همکاری خوبی که مردم با نیروهای انتظامی داشتند، مشکل امنیتی نداشتیم.
گذرنامه و ویزا به هیچ وجه در مرزها صادر نمی‌شود/ تاکنون مشکل امنیتی در مرزها نداشتیم
رویداد۲۴ سردار حسین اشتری در حاشیه نشست تعاملی پژوهشگاه‌های علوم انتظامی با دانشگاهیان گفت: تردد در مرز‌ها با سهولت انجام می‌شود و پلیس با تمام ظرفیت در مرز‌ها حضور دارد و با همکاری خوبی که مردم با نیرو‌های انتظامی داشتند، مشکل امنیتی نداشتیم.

وی ادامه داد: به زائران توصیه می‌کنم حتماً مدارک لازم را قبل از حضور در مرز‌ها آماده کنند و به همراه داشته باشند و به هیچ وجه در مرز‌ها گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود. از مردم می‌خواهیم به توصیه‌های پلیس راهور نیز عمل کرده و خوشبختانه پارکینگ‌های مناسبی برای پارک خودرو‌های شخصی در نظر گرفته شده و تاکنون نیز مشکلی در مرز‌ها نداشتیم.

فرمانده ناجا در خصوص ویزا‌های جعلی نیز گفت: تعدادی از افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند. از مردم می‌خواهیم که برای دریافت ویزا به محل‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده و مورد تایید است مراجعه کنند تا مشکلی ایجاد نشود. امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده اربعین امسال نیز به خوبی برگزار شود و مشکل خاصی ایجاد نشود.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان