تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷
در آستانه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی مجارستان؛

عبدولی: با طلا از مسابقات جهانی باز می‌گردم

«سعید عبدولی» ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای جهان و برنز بازی‌های المپیک با بیان اینکه به خوبی از انتظارات بالای مردم نسبت به خود آگاه است، گفت: قول می‌دهم از مسابقات جهانی مجارستان با طلا به کشور بازگردم.
عبدولی: با طلا از مسابقات جهانی باز می‌گردم
رویداد۲۴ عبدولی فرنگی کار با تجربه اندیمشکی که حدود یک دهه سابقه حضور در ترکیب تیم‌های ملی کشتی را دارد افزود: ملی پوشان از لحاظ بدنی و روحی از شرایط خوب و مساعدی برای حضور در پیکار‌های جهانی بوداپست مجارستان برخوردارند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز پنجشنبه هفته جاری (۳ آبان) در این کشور آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: من هم با اینکه طی چند ماه گذشته در شهرستان تمرین کرده ام از شرایط مطلوبی برخوردارم. در اردوی آخر به جمع ملی پوشان اضافه شدم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام. البته در زمان تمرین در شهرستان با مربیان تیم ملی در ارتباط بودم و اکنون آماده حضور در مجارستان هستم تا بتوانیم از حقانیت کشتی ایران دفاع کنیم.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در پاسخ به این پرسش که به عنوان کاپیتان تیم ملی انتظار از شما بالاست و آیا با مدال باز می‌گردید؟ گفت: با طلا بر می‌گردم و به امید خدا انتظارات را برآورده خواهم کرد.

وی همچنین در خصوص فضای حاکم بر تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: خدا را شکر مشکلی نیست و همه ملی پوشان با هم دوست و برادر و از یک خانواده هستیم. گاهی ممکن است بر اثر برخی غفلت‌ها و اشتباهات مشکلاتی به وجود آید، ولی با بزرگ منشی این اشتباهات ختم به خیر می‌شود. در حال حاضر همه چیز در شرایط عالی قرار داد و همه ملی پوشان منتظرند در مجارستان به روی تشک بروند.

ملی پوشان کشتی فرنگی بامداد امروز عازم بوداپست مجارستان شدند.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها به این شرح است:
مسلم نادری خادم (۵۵ کیلوگرم)، مهرداد مردانی (۶۰ کیلوگرم)، محسن حاجی پور (۶۳ کیلوگرم)، محمدرضا گرایی (۶۷ کیلوگرم)، محمد علی گرایی (۷۲ کیلوگرم)، پژمان پشتام (۷۷ کیلوگرم)، سعید عبدولی (۸۲ کیلوگرم)، حسین نوری (۸۷ کیلوگرم)، مهدی علیاری (۹۷ کیلوگرم) و شهاب قوره جیلی (۱۳۰ کیلوگرم).

رقابت‌های کشتی فرنگی با مسابقات وزن‌های ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم در روز پنج شنبه ۳ آبان ماه آغاز و رقابت‌های وزن‌های ۶۰، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم در روز جمعه ۴ آبان و مسابقات وزن‌های ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در روز شنبه ۵ آبان ماه برگزار می‌شود.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در ۲ روز برگزار خواهد شد که رقابت‌های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست‌ها روز اول و رقابت‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال روز دوم انجام می‌شود.

زمان وزن کشی ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح به وقت محلی و مسابقات صبح ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و رقابت‌های عصر در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۱:۳۰ انجام می‌شود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان