تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛

جریمه سنگین استقلال از سوی AFC

استقلال بابت اتفاقات بازی با السد با جریمه سنگینی روبرو شد.
جریمه سنگین استقلال از سوی AFC
رویداد۲۴ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را به دلیل اتفاقات دیدار با السد قطر به شدت جریمه کرد.

پرتاب اشیا به سمت داور مسابقه در پایان این دیدار شدید‌ترین جریمه باشگاه استقلال را شامل می‌شود. در پایان مسابقه یکی از هواداران استقلال اقدام به پرتاب فندک به صورت داور مسابقه کرد که این موضوع با گزارش داور همراه شد و استقلالی‌ها به این دلیل ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شدند.

۱۰ هزار دلار جریمه بعدی استقلالی ها، اما شاید عجیب‌ترین جریمه این تیم باشد؛ بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال آسیا همه تیم‌ها باید برنامه تمرینات خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنند که البته برای تیم‌های ایرانی با توجه به برنامه ریزی لیگ برتر و دیگر مشکلات، موضوعی شدنی نیست. مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا، اما بر اساس برنامه ریزی اعلام شده از سوی استقلال برای انجام تست دوپینگ در تمرین این تیم حاضر شدند، اما در زمان اعلام شده تمرین استقلال تعطیل بود تا به این ترتیب ۱۰ هزار دلار جریمه برای استقلال در نظر گرفته شود.

ناراحتی و دلخوری استقلالی‌ها در پایان مسابقه با السد نیز باعث شد تا این تیم هزار دلار جریمه شود. بازیکنان استقلال بر اساس مقررات باید با بازیکنان السد دست می‌دادند، اما به دلیل خود داری از این کار و مراجعه سریع به رختکن، هزار دلار جریمه شدند.

در نهایت جریمه استقلالی‌ها ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار است که از محل درآمد‌های این باشگاه در فدراسیون فوتبال آسیا کسر می‌شود.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان