تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان دختر: بازیکنان با تلاش و پشتکار پیروز میدان شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان دختر گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما این بازی بازی ما تمام شده و تمام تمرکزمان رقابت برابر میانمار است.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان دختر: بازیکنان با تلاش و پشتکار پیروز میدان شدند
رویداد۲۴ به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت:اولین بازی دوره مقدماتی بود و  با تیم لائوس تا به حال بازی برگزار نکرده بودیم. سال گذشته در تایلند بازی از تیم تایلند دیده بودم که جنگنده بوده و برای کسب توپ تلاش بسیار می کردند. در دیدار امروز نیز این اتفاق بارها افتاد  اما بازیکنانم با پاسکاری و دقت بالا و بازی مناسب توانستند پیروز میدان شوند. هر چند که داور یک طرف سوت می زد و بازیکنان تیم لائوس مرتبا خود را به زمین می انداختند اما بچه های ما تلاش کردند تا گل بزنند و این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: سه گلی که فاطمه قاسمی به ثمر رساند با پاس گل زهرا خدابخشی بود. با ورود قاسمی به بازی، گل ها یکی پس از دیگری به ثمر رسید و گل چهارم نیز توسط ویدا رعیت یکی از بازیکن ایرانی - امریکایی به ثمر رسید. معتقدم حضور این بازیکن به همراه خواهرش در تمرینات تیم و در ترکیب  اصلا ریسک نبود. چون مرتبا آنها را زیر نظر داشته و سبک بدنسازی آمریکایی داشتند و اطمینان داشتم که می‌توانستند به تیم کمک کنند. مرتبا در مسابقات لیگ بازی دارند و آمادگی آنها باعث شد تا در کنار دیگر بازیکنان قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: حضور حسین عبدی و محمد حبیبی در کنار سمیه شهبازی و حمیده حمیدی باعث شده تا روند رو به رشد داشته باشیم. امیدوارم برابر میانمار بهترین بازی را انجام دهیم. نقاط ضعف و قوت داریم و باید آنها را رفع کنیم. ما در این دیدا رسه تعویض کردیم و طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا و قانون فوتبال در دنیا ۳ تعویض هر تیم می‌تواند داشته باشد که ما نیز سه تعویض خود را انجام دادیم و با تعویض های بسیار مناسب، توانستیم پیروز باشیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان