تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: از بازی‌های قبلی خود آموختیم که هدفمند بازی کنیم.
مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم
رویداد۲۴ علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: بعد از بازی‌هایی که انجام دادیم، نمایش خوبی مقابل ماشین سازی ارائه کردیم. بازیکنانم تعهد خوبی به این تیم و شهر مسجد سلیمان دارند. در دقیقه ۹۰ بازی قبلی، گل خوردیم اما از آن یاد گرفتیم تا در مکان و زمان، هدفمند بازی کنیم چون این‌ها فاکتورهای مهمی هستند. بازی با پدیده هم بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد و تا اینجای فصل هم امتیازات خوبی گرفته است. آن‌ها صدرنشین جدول هستند اما ما هم نیاز داریم از این بازی امتیاز بگیریم و این برای زندگی فوتبالی ما مهم است.

او اضافه کرد:  می‌خواهیم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم اما باید بدانیم که پدیده تشکیلات خوبی دارد. به همین دلیل انتظار یک بازی خوب از دو تیم را داریم چرا که هم پدیده و هم نفت مسجد سلیمان فوتبال بازی می‌کنند و نمایش مدرنی ارائه می‌دهند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.

مرزبان درباره محرومان تیمش در بازی فردا نیز توضیح داد: یک بازیکن مصدوم در بازی قبل داشتیم که درحال حاضر مشکلی ندارد. خوشبختانه همه بازیکنان محروم و مصدوم ما به این بازی می‌رسند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان