تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای ساندویچ فروشی فائزه هاشمی

دختر آیت الله هاشمی گفته است قبلا در جماران ساندویچ فروشی می‌کرده است.

ماجرای ساندویچ فروشی فائزه هاشمی

 رویداد۲۴ فائزه هاشمی با مرور خاطرات گذشته خانواده‌اش خاطره عجیبی گفته است. او در بخشی از این گفت‌وگو گفته است که (در دوران کودکی) با حسن خمینی با یاسر و مهدی بازی می‌کردند. فکر می‌کنم حسن با یاسر و مهدی مدرسه نیکان می‌رفتند و در یک مدرسه بودند؛ همبازی بودند. اینجا به خاطر حسینیه و دیدار با امام خیلی شلوغ می‌شد؛ یک کار جالبی که حسن‌آقا کرده بود با یاسر و مهدی از ساندویچی اینجا ساندویچ می‌خریدند و به آدم‌هایی که برای ملاقات می‌آمدند، می‌فروختند. فکر می‌کنم پسر آقای جمارانی و شاید پسر آقای کروبی هم بود.

دو در بخش دیگری از گفت‌وگویش با روزنامه ایران با اشاره صندلی آیت الله هاشمی گفته است: دو جا بود که بابا ملاقات‌هایش را در آنجا انجام می‌داد؛ یکی اینجا (اتاق پذیرایی) و یکی حیاط؛ چون بابا به فضای باز علاقه داشت. بهار، پاییز و تابستان کنار استخر ملاقات داشتند. در این اتاق هم مسئولان و هم افرادی از فامیل می‌آمدند و ملاقات داشتند. جای بابا همیشه ثابت بود و ملاقات کنندگان روی صندلی کناری می‌نشستند؛ مثل ملک عبدالله، آقای روحانی، حسن آقا (خمینی) و آقای خاتمی.

معمولاً وقتی کسی می‌آمد اینجا، ما فالگوش می‌ایستادیم ببینیم چه حرف‌هایی زده می‌شود.

مامان بیشتر فالگوش می‌ایستاد. دوره‌هایی خیلی سرفه می‌کرد. بیماری پیدا کرده بود. یک بار بابا که آمد از اتاق بیرون، گفت: «فالگوش ایستادی حداقل سرفه نکن! آبروریزی است ببینند کسی پشت در گوش می‌دهد.» گاهی هم ملاقات کننده یک دفعه خداحافظی می‌کرد و تا می‌آمدیم بجنبیم، داستان درست می‌شد.

سخنان فائزه هاشمی درباره ساندویچ فروشی سوژه شبکه های اجتماعی شده است. برخی کاربران تصویر مهدی هاشمی و پرونده توتال را گذاشته‌اند و نوشته‌اند هوش اقتصادی از توتال شروع شده، نه از ساندویچ فروشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ali gholian
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
1
اینا از همون کودکی نگاه اقتصادی به فرصتهای داشتند که انقلاب در اختیارشون میگذاشت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان