تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

لوپتگی: بعد از ال کلاسیکو نخواهم مرد

سرمربی رئال مادرید امیدوار است پس از ال کلاسیکو بتواند نفس بکشد و معتقد است بعد از دیدار برابر بارسلونا نخواهد مرد.
لوپتگی: بعد از ال کلاسیکو نخواهم مرد

 رویداد۲۴ به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته دهم لالیگا به مصاف بارسلونا می رود. یولن لوپتگی در نشست خبری پیش از بازی گفت: نکات کلیدی در بازی با چنین سطحی زیاد است. ابتدا فوتبال، خوب حمله کردن و دفاع کردن و هیجان مهم است. همچنین ذهنیت نیز تاثیر گذار است. تمرکز من روی این موضوعات است.

سرمربی رئال مادرید درباره آینده اش اظهار کرد: امیدوارم بتوانم به نفس کشیدن خود ادامه دهم. فکر نمی کنم بمیرم. هر کسی 100 درصد انرژی دارد و این انرژی به تیم من کمک خواهد کرد تا بازی بزرگی به نمایش بگذارند. بازیکنانم به من اعتماد دارند و من بیشتر به آن ها اعتماد دارم.  فردا باید نشان دهیم سخت کار و تمرین می کنیم و مشتاق خوشحال کردن هوادارنمان هستیم. برای یک نمایش خوب هیجان داریم و آماده هستیم. تنها تمرکزم روی بازی هاست و نه گفته های دیگران. می خواهیم خود را به خوبی برای بازی های پیش رو آماده کنیم.

سرمربی اسپانیایی درباره نبود لیونل مسی گفت: ما روی بازی خود تمرکز خواهیم کرد و برتری هایمان را بررسی می کنیم. زمانی که به دفاع کردن فکر می کنیم به خوب دفاع کردن می اندیشیم. در چنین بازی های سطح بالایی ما نیز باید در بالاترین سطح خود ظاهر شویم. نباید به نبودن یک یا دو بازیکن فکر کنیم. روبرویمان حریف بزرگی خواهد بود و ما نیز این چنین هستیم. این دیدار از همه لحاظ اهمیت دارد.

ارنستو والورده در نشست خبری پیش از ال کلاسیکو اعلام کرد رئال مادرید وقتی زخمی تر است خطرناک است. لوپتگی در این باره اظهار کرد: تصور می کنند مادرید زخم خورده است اما ما اکنون در اکتبر به سر می بریم و تا به امروز کارهای مثبتی انجام داده‌ایم. سعی خواهیم کرد موثر تر واقع شویم. هیجان و تکنیک در ال کلاسیکو اهمیت دارد. اشتباه نکردن در چنین بازی هایی مهم است. باید در محوطه جریمه موثر ظاهر شد.

او در مورد وضعیت مارسلو و ایسکو گفت: مارسلو یک برخورد شدید داشت که باید تعویض می شد اما اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و فکر می کنم برای بازی فردا آماده باشد. ایسکو از دوران نقاهت خارج شده است و باید وضعیتش بررسی شود.

لوپتگی درباره یاد شدن پیروزی رئال مادرید در نوکمپ به عنوان یک شگفتی گفت: من همه چیز را می پذیرم. حرف شما چیزی را عوض نخواهد کرد. در هر ورزشگاهی اگر پیروز شویم یک شگفتی نخواهد بود. حرف شما از یک شگفتی مرا آزار نمی دهد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان