تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

ترکاشوند: بدون پخش زنده بازتاب لیگ برتر در جامعه کم است

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اشاره به بازیکنان جوان تیمش در این فصل از لیگ برتر گفت: هنوز تا پایان لیگ زمان زیادی مانده است و مطمئنا لیگ پرتلاطمی را پیش رو داریم.
ترکاشوند: بدون پخش زنده بازتاب لیگ برتر در جامعه کم است
رویداد۲۴ محمد ترکاشوند پس از  پیروزی ۳ بر صفر پیکان برابر فولاد سیرجان و تثبیت جایگاه صدرنشینی این تیم در پایان هفته سوم، اظهار کرد: هرچند سه بر صفر پیروز شدیم اما برد آسانی نبود. ست نخست حریف نمایش بسیار خوبی داشت و به سختی توانستیم برنده شویم. فکر می‌کنم در اوایل بازی، بازیکنان جوان ما اسیر نام برخی بازیکنان حریف شده بودند اما رفته رفته روند تیمی خودمان را پیدا کردیم و با ذهنیت مثبت توانستیم پیروز بازی شویم.

او ادامه داد: بازیکنانم برنامه‌ها را به نحو احسن اجرا کردند و موفق شدیم با توپ‌گیری خوب و زدن سرویس‌های هدف‌دار کاری کنیم که توپ به مهدوی نرسد. پیکان در این فصل تیم جوانی دارد که این مساله بر اساس سیاست‌های باشگاه بوده است. این جوانان آینده‌های والیبال ایران هستند و با این سه برد مزد زحمات‌شان را گرفته‌اند ولی هنوز در اول راه هستیم و تا پایان لیگ زمان بسیاری باقی مانده است. مطمئنا لیگ پرتلاطمی را خواهیم داشت چرا که ۸ تیم در یک سطح هستند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد سکوهای خالی خانه والیبال که در طول سه بازی گذشته کمتر از ۳۰۰ تماشاگر را به خود دیده است گفت: متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. در گذشته و زمانی که خودم در لیگ بازی می‌کردم در سالن افراسیابی یا دیگر سالن‌ها سیل عظیمی از هواداران حضور داشتند. به نظرم شرایط در شهرستان‌ها کمی بهتر است و تماشاگران بیشتری به بازی‌های می‌آیند. فکر می‌کنم باید فکری برای این مشکل بیندیشند و مثلا هزینه بلیت را کم کنند. متاسفانه پخش زنده نیز از بازی‌ها صورت نمی‌گیرد و همین مساله باعث شده تا لیگ برتر بازتاب کمی داشته باشد. به نظرم حق سه تیم تهرانی بود که یکی از بازی‌هایشان پخش تلویزیونی شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، پیکان
نظرات شما
پیشخوان