تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷
علی خطیر:

هیچ کجا به جز ورزشگاه آزادی با سایپا بازی نمی‌کنیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برای بازی با سایپا در جام حذفی ما میزبان هستیم و حتما باید این بازی در ورزشگاه خانگی باشگاه استقلال انجام گیرد.
هیچ کجا به جز ورزشگاه آزادی با سایپا بازی نمی‌کنیم
رویداد۲۴ باتوجه به نزدیک بودن بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا و اقداماتی که به منظور آماده سازی ورزشگاه آزادی برای این بازی بزرگ انجام می‌گیرد، شائبه تغییر مکان بازی استقلال و سایپا در جام حذفی مطرح شده است که در این رابطه معاون ورزشی باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه داد.

علی خطیر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تاکنون درخواستی برای تغییر محل بازی استقلال و سایپا صورت نگرفته، اما اگر هم چنین درخواستی برسد ما با آن مخالفت خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما در این بازی میزبان هستیم و حتما باید بازی در ورزشگاه خانگی استقلال که ورزشگاه آزادی است، انجام گیرد. به هیچ وجه حاضر به تغییر محل برگزاری بازی نیستیم و محکم روی موضع خود ایستاده ایم.

وی افزود: اگر به هر دلیلی برگزاری بازی استقلال و سایپا در روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی مقدور نبود، باید این بازی را به تعویق بیندازند و به تاریخی موکول کنند که ورزشگاه آزادی شرایط برگزاری این بازی را داشته باشد. ما حاضر نیستیم از حق خود در این بازی بگذریم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سایپا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی طبق برنامه اعلام شده از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه ۱۰ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

از آخرین رویارویی استقلال و سایپا مدت زمان زیادی نمی‌گذرد و دو تیم آخرین بار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر و در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان