تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷
بیرانوند:

من هیچ وقت نمی‌توانم شبیه عابدزاده و حجازی شوم

علیرضا بیرانوند در مصاحبه با سایت Afc درباره وضعیت خودش و پرسپولیس صحبت کرد.
من هیچ وقت نمی‌توانم شبیه عابدزاده و حجازی شوم
رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه باید دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل کاشیما آنتلرز برگزار کند. علیرضا بیرانوند دروازه بات این تیم که مورد توجه خیلی‌ها قرار دارد، در مصاحبه با سایت Afc درباره وضعیت خودش و پرسپولیس گفته: بعد از جام جهانی تمرکزمان روی پرسپولیس بود، چرا که فقط به مشکلاتی که باشگاه داشت فکر می‌کردم، می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان شوم و در ادامه تمرکزم روی جام ملت‌های آسیا خواهم بود. می‌خواهم با ایران بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شوم و بعد از آن نیز زمان کافی وجود دارد تا در مورد پیشنهادات فکر کنم، ولی همان طور که گفتم دوست دارم اگر روزی ایران را ترک می‌کنم به یک تیم بزرگ اروپایی بروم.

بیرانوند درباره مقایسه خودش با عابدزاده و حجازی توسط سایت Afc گفت: عابدزاده و حجازی دروازه‌بانان بزرگی هستند و من چیز‌های زیادی از آن‌ها یاد گرفتم. من هیچ وقت نمی‌توانم شبیه آن‌ها شوم. حجازی مرد بزرگی بود که به اصول اخلاقی پایبند بود و همیشه به این اصول می‌گذاشت. من همیشه از او چیز‌های زیادی یاد گرفتم. عابدزاده را هم خیلی دوست دارم. پسر او در تیم ملی فوتبال ایران هم بازی من است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره شانس انتخاب به عنوان مرد سال آسیا نیز گفت: اگر من به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شوم، افتخار بزرگی نسیب خود و کشورم کرده‌ام. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که همیشه این یکی از آرزو‌های من در زندگی بوده است. اگر این جایزه را ببرم سال‌ها آن را به یاد خواهم داشت و لذت خواهم برد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان