تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷
برانکو:

در تهران نمایشی بی نظیر از پرسپولیس خواهیم داشت / ترسی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما عالی هستیم. ترسی نداریم. می‌خواهیم از این بازی‌های بزرگ لذت ببریم و در تهران نمایشی بی نظیر و دیده نشده ارایه خواهیم کرد
 رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ با ابراز رضایت از بازیکنانش اظهار داشت: یک افتخار و خوشحالی بسیار بزرگ برای ما است که یک طرف فینال بزرگ آسیا هستیم. این سخت‌ترین مسابقه باشگاهی ما خواهد بود و از بین تیم‌های قدرتمندی به فینال رسیدیم.

وی ادامه می‌دهد: تیمی که به فینال می‌آید. تیمی که قهرمان سال قبل آسیا را شکست می‌دهد، خیلی خوب است، ولی ما هم عالی هستیم، ترسی نداریم و دوست داریم از این بازی لذت ببریم. می‌خواهیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بهترین نتیجه را بگیریم. مطمئنا در تهران و در بازی برگشت یک نمایش بی نظیر و دیده نشده خواهیم داشت.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی که با بازیکن سالاری مقابله کرده و تیمش ستاره محور نیست، خاطر نشان کرد: من ستاره‌ها را دوست دارم. ستاره‌ها برای هرتیمی مهم و تعیین کننده هستند، ولی ستاره‌هایی که در خدمت تیم باشند. ما چنین ستاره‌هایی داریم.

وی افزود: نفراتی مثل بیرانوند، سید جلال، علیپور، منشا، کمال، شجاع و بقیه یا ستاره هستند یا در حال تبدیل شدن به ستاره‌های فوتبال هستند. این بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رسانده اند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان