تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷
با رد لایحه CFT از سوی شورای نگهبان؛

لاهوتی: رفت و برگشت لوایح میان مجلس و شورا طبیعی است/ رهبری ورود نمی‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رد «CFT» در شورای نگهبان گفت: امیدوارم با حل اختلاف بین دولت و شورای نگهبان لایحه «CFT» به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده نشود.

رویداد۲۴ مهرداد بائوج لاهوتی، درباره رد «CFT» در جلسه شورای نگهبان گفت: رفت و برگشت لوایح بین ما و شورای نگهبان یک امر طبیعی است و در این مورد هم باید ببنیم راه‌حل برون‌رفت چیست و چه ساز و کاری را می‌توان در پیش گرفت.

نماینده مردم لنگرود تاکید کرد: باید تلاش کنیم که اختلافات را حل کنیم. طبق آخرین بیانیه گروه اقدام مالی یک فرصت ۴ ماهه به کشورمان داده شد تا ما همین اختلاف‌نظرها را بر طرف کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: امیدوارم که اختلاف‌نظر بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی برطرف شود و لایحه «CFT» به مجمع تشخیص نرود و موضوع در بین ما و شورا فیصله پیدا کند.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر این‌که باتوجه به شرایط موجود اگر مجمع تشخیص هم لایحه CFT را رد کرد، آیا احتمال دارد رهبری نظر مستقیمی در این مورد خاص داشته باشند، گفت: معمولا رهبری در این موارد ورود نمی‌کنند در این مورد هم باید جلو برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید. معتقدم با توجه به فضایی که وجود دارد، این موضوع قابل حل است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان