تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷
پارگی روده علت مصدومیت بانوی ملی‌پوش بود؛

مصدومیت شدید بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان

فروغ موری بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان به دلیل مصدومیت شدید در بیمارستان بستری شد.
مصدومیت شدید بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان
رویداد۲۴ روز گذشته و در جریان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال اعزامی به مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در تایلند برگزار می‌شود، فروغ موری که در پست مهاجم برای تیم ملی توپ می‌زد به دلیل پاره شدن روده در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شد.

این بازیکن دو سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان انتخاب شد و برای فصل جدید هم با تیم ملوان بندرانزلی قرارداد بسته بود.

به جای این بازیکن، پروین فرهادی به تایلند اعزام شده است.
 
آخرین وضعیت مصدومیت شدید ملی‌پوش فوتبال بانوان از زبان خواهرش

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان به دلیل پاره شدن روده در تمرین تیم ملی در بیمارستان بستری است که خواهر او توضیحاتی درباره وضعیت سلامتی‌اش داد.

خواهر فروغ موری در مورد وضعیت سلامتی خواهرش پس از بستری شدن در بیمارستان گفت: فعلا بد نیست. دیروز (یکشنبه) عمل جراحی را انجام دادند و هنوز وضعیتش تغییری نکرده است. پزشک خواهرم می‌گوید زمان می‌برد تا خوب شود. او حتی آب هم نمی‌تواند بخورد و دستگاه‌هایی که به او وصل کردند اذیتش می‌کنند، اما پزشک می‌گوید باید چند روز بگذرد تا بهتر شود.
مصدومیت شدید بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان
او در این مورد بیان کرد: وضعیت هوشیاری اش خوب است، اما نمی‌تواند خیلی حرف بزند، چون کمی که حرف می‌زند اذیت می‌شود و شکمش درد می‌گیرد.

در جریان تمرین روز گذشته تیم ملی فوتبال بانوان فروغ موری مهاجم تیم ملی به دلیل برخورد با یک بازیکن دیگر دچار پارگی روده شد و در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مصدومیت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان