تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷

مهدیزاده و علیپور حذف شدند/ تلاش بهمنیار برای کسب مدال برنز

در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی جهان دو نماینده تیم مردان و زنان کشورمان از دور مسابقات حذف شدند و سارا بهمنیار به گروه شانس مجدد رفت.
مهدیزاده و علیپور حذف شدند/ تلاش بهمنیار برای کسب مدال برنز
  رویداد۲۴ امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، کار خود را برتری ۵ بر ۴ مقابل «دیوید پایارس» از پاناما آغاز کرد و سپس «آرای صمدان» از ترکیه را یک بر صفر شکست داد. وی درمبارزه سوم خود ۹ بر ۴ نتیجه را به «عبدالسلام امکناسی» از مراکش واگذار کرد. با باخت این رقیب، مهدیزاده از دور مسابقات حذف شد.

سارا بهمن یار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم بانوان ایران در مبارزه نخست خود ۸ بر صفر «کریستین ویکا» از لیتوانی را شکست داد.وی در ادامه «ران لی» از چین را با رای داوران از پیش رو برداشت و سپس «آیچا سیاح» از مراکش را ۳ بر یک از پیش رو برداشت. وی در یک چهارم نهایی ۳ بر۲ به «سراپ اوزچلیک» از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. 

رزیتا علیپور  نیز که در وزن ۶۱- کیلوگرم کار پس از برتری مقابل «فریدا آبیوآ» از آذربایجان، «نلی دی وس» ، «بارنو میرزایوا» از ازبکستان و «آنجلا زاگومی» از دانمارک به  « ژائویان ین» از چین باخته بود، در گروه شانس مجدد به یک بر صفر نتیجه را به «تیسام سادینی» از مراکش باخت و از دور رقابتها کنار رفت. 

تیم کاراته ایران در بخش کومیته انفرادی مردان با ۵ کاراته کا در این مسابقات حضور دارد که پیش از حذف مهدیزاده، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی راه یافته و پورشیب به همراه درفشی پور هم با رسیدن به دیدار نهایی شانس کسب مدال برنز را دارند.

تا کنون فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی حذف شده اند. 
این دوره از مسابقات سه شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید آغاز شده وتا عصر یکشنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رزمی ، کاراته ، ایران ، مادرید
نظرات شما
پیشخوان