تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

نظر وزیر ورزش و جوانان درباره «ازدواج سفید»

وزیر ورزش و جوانان درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان گفت: از زمان فعالیت سیستم بانکی در زمینه تسهیلات ازدواج جوانان شاهد ارائه گزارشات مطلوبی از سوی بانک مرکزی بوده‌ایم.
 رویداد۲۴ مسعود سلطانی فر در جلسه ستادملی ساماندهی جوانان درباره تسهیلات ازدواج برای جوانان گفت: باورنکردنی است که سیستم بانکی در این زمینه توانسته گامی بردارد و تسهیلات قرض الحسنه زوجین را به راحتی پرداخت کند.


به گفته وی بیش از ۹۵ درصد از این گزارشات نشان می‌دهد که فعالیت بانک‌ها در این زمینه مطلوب بوده و لازم است تا دستگاه‌ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.


سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستاورد‌ها و عملکرد ایران در حوزه مجمع جوانان کشور‌های اسلامی گفت: سیاست دولت و نظام این است تا در محافل بین المللی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار باشد.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به موضوع ازدواج سفید اشاره کرد و گفت: ایران همزمان با همه کشور‌های دنیا با این ناهنجاری مواجه شده است.


وزیر ورزش و جوانان معتقد است که ریشه این ناهنجاری تنها به مسایل اقتصادی مربوط نمی‌شود و مشکلات فرهنگی، روحی، روانی و عدم آگاهی از پیامد‌های این ارتباطات باعث توسعه معضل ازدواج سفید شده است.


به گفته سلطانی‌فر، این معضل باید مانند دیگر پدیده‌های جدید جامعه مدیریت شود.


سلطانی‌فر افزود: این وزارتخانه به عنوان یکی از دستگاه‌های مسئول قانونی در این زمینه موضوعاتی را طرح کرده است که درصورت جمع بندی مشخص و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توان به چارچوب مشخصی در این زمینه رسید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان