تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
آیت الله مکارم شیرازی:

دولت مردم را سرگرم حضور زنان در ورزشگاه‌ها نکند/ مردم ذلت دیکتاتورهای وحشیانه را نپذیرند

آیت الله مکارم شیرازی گفت: امیدواریم دولت سر مردم را به حضور زنان در ورزشگاه‌ها گرم نکند بلکه واقعیت‌ها را ببیند.
دولت مردم را سرگرم حضور زنان در ورزشگاه‌ها نکند/ اینکه می‌گویند مذاکره کنیم، با چه کسی مذاکره کنیم؟ با دیکتاتور وحشی؟
رویداد۲۴ آیت الله مکارم شیرازی گفت: نباید فکر کنیم در دنیایی زندگی می‌کنیم که حق و عدالت در آن برقرار است بلکه باید بدانیم در دنیایی که زندگی می‌کنیم یک دیکتاتوری وحشیانه حاکم است که ایران را مزاحم منافع خود می‌داند و می‌خواهد آن را از بین ببرد.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: کشور‌ها و ملت‌ها نباید ذلت این دیکتاتوری وحشیانه را بپذیرند که دیگری از آن طرف دنیا بر منافع آن‌ها حکومت کند بلکه باید دست به دست هم داده و جلوی آن بایستند. رئیس جمهور آمریکا حق ندارد ارباب دنیا باشد و خوشبختانه اخیرا کشور‌ها متوجه شده و با برنامه او مخالفت می‌کنند. روزی می‌آید که کسی نگاهی به این دیکتاتوری نکرده و زیربار برنامه‌های آن نمی‌رود.

این مرجع تقلید تاکید کرد: با همه این دیکتاتوری‌ها کشور ما از صحنه خارج نشده و نخواهد شد؛ با این وجود باید بدانیم در چه دنیایی زندگی می‌کنیم و شرایط حاکم بر آن را درست بشناسیم.

او با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اظهار داشت: در عهد جاهلیت هم اعراب به قرارداد‌های خود پایبند بودند. دولت و ملت ایران بدانند در چنین دنیایی هستیم. اینکه می‌گویند مذاکره کنیم، با چه کسی مذاکره کنیم؟ با دیکتاتور وحشی؟

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در چنین دنیایی راهی جز قوی شدن نداریم، در مقابل زورگو باید زورمند شد و راهی جز این نیست.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود گریزی به ورود زنان به ورزشگاه آزادی زد و گفت: امیدواریم دولت به رفع مشکلات اقتصادی و گرانی بیشتر همت کند و سر مردم را به حضور زنان در ورزشگاه‌ها گرم نکند بلکه به واقعیت‌ها توجه کند.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان