تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

نبود ویدئو چک در بازی امروز هماهنگ شده به نظر می‌آمد

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با انتقاد از نفوذ برخی تیم‌ها در اتخاذ برخی تصمیمات گفت: متاسفانه در برخی مقاطع بازی پر خطا بودیم.

نبود ویدئو چک در بازی امروز هماهنگ شده به نظر می‌آمد

رویداد۲۴ بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از قبول شکست سه بر یک برابر تیم پیکان تهران از هفته نهم لیگ برتر والیبال درباره این بازی اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی نسبتاً نزدیکی را شاهد بودیم. متاسفانه در مقاطعی از بازی تیم ما پر خطا بازی کرد و همین مسئله به ما آسیب رساند. در بازی امروز هر دو قطر پاسور ما نیازهایمان را برآورده نکردند و ما از همان نقطه ضربه خوردیم چرا که تمام تمرکزمان به منطقه چهار بود و حریف نیز به خوبی آنجا را شناسایی کرده بود.

او تصریح کرد: علی رغم اینکه بد نبودیم می‌توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. پیکان دستش باز تر بود و جایگزین‌های آن‌ها توانستند جریان بازی را به سود این تیم تغییر دهند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پایان در خصوص نبودن دستگاه ویدئو چک در بازی امروز گفت: واقعا این مسائل ناراحت کننده است. ما می توانستیم از همان ابتدا اعتراض کنیم. در چند صحنه مشکوک مطمئنم که داور اشتباه کرد اما چون ویدیوچک نبود اعتراضی هم نکردیم. به نظرم نفوذ برخی از تیم‌ها تاثیرگذار است. فکر می‌کنم این کار هماهنگ شده به نظر می آمد.
عطایی همچنین خاطرنشان کرد: سال گذشته در بازی پلی آف به ما گفتند که داوران خط نباید بومی باشند اما در بازی برگشت همان تیم از داوران بومی شهرش استفاده کرد. این مسائل نشان از ضعف کمیته داوران دارد.

وی عنوان کرد: چون ما تیم پرهیاهویی نیستیم شاید فکر می‌کنند اعتراض نمی کنیم. اگر پیکانی‌ها برابر سایپا یا خاتم بازی داشتند مطمئنم ویدیو چک نیز بود. اگر در بازی گذشته برابر شهرداری گنبد از ویدئوچک استفاده نمی‌شد این تیم برنده بازی نمی شد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان