تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

تمدید قرارداد بوفون و بارتزالی تا 2018

رویداد۲۴-دو بازیکن یوونتوس قراردادهای خود را با بیانکونری تا سال 2018 تمدید کردند. این در حالی است که به نظر می‌رسد یوفون برای آخرین بار قراردادش را با یوونتوس تمدید کرده است.

به گزارش مدیاست، امروز چهارشنبه باشگاه یوونتوس به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد بوفون و بارتزالی را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرده است، قرارداد قبلی بارتزالی تا پایان فصل اعتبار داشت و قرارداد قبلی بوفون تا پایان فصل بعد معتبر بود و به این ترتیب این دو بازیکن تا قبل از جام جهانی روسیه در یوونتوس ماندنی شدند.

بوفون با تجربه در سال 2018 به 40 سالگی می‌رسد و امیدوار است در جام جهانی بعدی بازی کند و پس از آن از میادین فوتبال خداحافظی کند.

دروازه‌بان یوونتوس بعد از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: باید تاکید کنم که باعث افتخارم است که قراردادم را تمدید کردم. حضور در یوونتوس رویای کودکانه من بود که به حقیقت پیوست و از اینکه این فرصت را دارم که چند فصل دیگر در این تیم بازی کنم به خودم می‌بالم. می‌خواهم اعلام کنم مسیری که همه ما با هم در حال طی کردنش هستیم مسیری است که در آن سعی داریم به رویاهایمان برسیم و هدف همه ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است. فکر می‌کنم به همراه هم تیمی‌هایم می‌توانم به این امر دست پیدا کنم و البته با کمک این باشگاه است که باعث شده ما احساس امنیت کنیم. واقعیت این است که من خودم را با هیچ دروازه‌بانی در جهان مقایسه نمی‌کنم و تنها به نحوه بازی خودم متمرکز هستم.

این دروازه‌بان در پایان در پاسخ به این سوال که هنوز توپ طلا را کسب نکرده، گفت: به اندازه کافی تلاش نکردم. هنوز هم هدفم تبدیل شدن به بهترین بازیکن است و دوست دارم پیشرفت کنم و به بهترین دروازه‌بان جهان تبدیل شوم.

به احتمال بسیار زیاد این دو فوتبال باشگاهی خود را در یوونتوس به پایان خواهند برد.


منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان