تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور اعلام کرد:

بارش برف و باران در ابیشتر محورهای مواصلاتی/ شرایط برای سفر مناسب نیست

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا ضمن اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور گفت: شرایط جوی بیشتر محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست و از رانندگان و مسافران تقاضا می‌کنیم که در صورت امکان برنامه سفر خود را تغییر دهند.

رویداد۲۴ سرهنگ نادر رحمانی افزود: بارش برف در اغلب محورهای استان آذربایجان‌ شرقی، چهارمحال و بختیاری و استان آذربایجان‌ غربی محورهای میاندره، بوکان، اشنویه - پیرانشهر، شاهین دژ - تکاب، اسالم - خلخال و اردیبل -مغان گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین بارش برف در محورهای استان اصفهان محور دامنه به الیگودرز، شهرضا - یاسوج و استان همدان محور همدان - گل‌تپه، همدان - ملایر، گردنه اسدآباد و کردستان محور بانه - سقز، دیواندره - زرین و در استان گیلان محور پونل - خلخال، ارتفاعات محور هراز و کهگیلویه بویراحمد محور یاسوج -اقلید مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا افزود: بارش باران نیز در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان‌غربی، اصفهان، ایلام، فارس، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گیلان، لرستان، البرز، کردستان و مازندران گزارش شده است. مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در برخی محورهای استان اردبیل، کلات - مشهد، قوچان - مشهد و در استان خراسان شمالی محور بجنورد - آشخانه، قزوین - بویین زهرا و در ساوه محور قزوین - رشت و آزاد راه زنجان - قزوین وجود دارد.

رحمانی در ادامه تاکید کرد: شرایط جوی در اغلب محورهای مواصلاتی شمالی، شرقی، غربی و شمال‌شرقی برای سفر مناسب نیست و از رانندگان و مسافران تقاضا می‌کنیم که در صورت امکان برنامه سفر خود را تغییر دهند، همچنین در صورت لزوم سفر، تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ همراه خود داشته باشند.

وی در پایان گفت: مسافران می‌توانند پیش از سفر با تماس با شماره‌های ۱۲۰ یا ۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضعیت راه‌های کشور اطلاع پیدا کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بارش برف ، سفر ، تصادف
نظرات شما
پیشخوان