تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷

برگزاری کنسرت در دیدار استقلال - پدیده

مدیرروابط عمومی سازمان لیگ فوتبال از برگزاری کنسرت در دیدار استقلال و پدیده خراسان خبر داد.

برگزاری کنسرت در دیدار استقلال - پدیده

رویداد۲۴  حجت الله بهمنی با اشاره به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: کنسرت مهدی جهانی را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته بسیج پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم که مورد توجه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و بازخوردهای فرهنگی مثبتی هم در عرصه فوتبال داشت. این کنسرت با همکاری امور فرهنگی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

وی افزود: به دلیل استقبال مناسب از این اقدام فرهنگی که آرامش و فضای دوستانه بیشتری را در ورزشگاه ایجاد کرد، تصمیم گرفتیم که در بازی استقلال و پدیده نیز در ورزشگاه آزادی با همکاری امور فرهنگی باشگاه استقلال کنسرت برگزار کنیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تماشاگران فوتبال که اکثرا از قشر جوان هستند بدون پرداخت هزینه اضافی و بدون افزایش قیمت بلیت شاهد کنسرت خوانندگان محبوب خود در ورزشگاه باشند.

بهمنی عنوان کرد: باید از مسئولان شورای تأمین استان، مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال و پدیده هم تشکر کنم که برای برگزاری این اقدام فرهنگی مناسب نهایت همکاری را با سازمان لیگ و اهالی فوتبال انجام دادند.

گفتنی است دیدار استقلال و پدیده 22 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان