تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

مهاجم یمن: ایران قدرتمند است، ولی فوتبال بازی شگفتی‌هاست

علا الساسی، مهاجم تیم ملی فوتبال یمن از رویارویی با ایران و از جام ملت‌های آسیا سخن گفت.
مهاجم یمن: ایران قدرتمند است، ولی فوتبال بازی شگفتی‌هاست
رویداد۲۴ به نقل از سایت AFC، تیم ملی فوتبال یمن برای نخستین‌بار حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند. این تیم باید در اولین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها برابر ایران قرار گیرد.

علا الساسی، مهاجم تیم ملی فوتبال یمن درباره حضور در این رقابت‌ها، گفت‌: ما از شرایط سختی برخوردار هستیم، ولی خیلی خوشحال هستیم که توانستیم برای اولین‌بار حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کنیم. این یک افتخار ملی برای همه یمنی‌ها محسوب می‌شود. ما شرایط استقرار در داخل یمن را نداریم؛ بنابراین مستقر شدن در دوحه خیلی به ما در مسیر انتخابی کمک کرد، چون قطر امکانات خیلی خوبی در اختیار دارد.

مهاجم یمنی‌ها درباره هم گروهی با ایران، عراق و ویتنام و بازی برابر ایران در نخستین بازی، اضافه کرد: واقع بین اگر باشیم تمام سه تیم دیگر گروه بهتر از ما هستند چه از نظر امکانات و چه از نظر تجربه. ایران همین چند ماه پیش در جام جهانی بازی کرد و در اولین بازی برابر این تیم قرار می‌گیریم که این بازی سختی برای ما خواهد بود، ولی فوتبال بازی شگفتی‌هاست؛ بنابراین ما امیدواریم که برابر ایران، روز، روز ما باشد و بتوانیم پا به پای حریف بازی کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان