تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷
صالحی در دیدار با آمانو:

آژانس بین المللی انرژی اتمی از حاشیه سازی بدخواهان دوری کند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه کنفرانس وزارتی علوم و فناوری هسته‌ای با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی از حاشیه سازی بدخواهان دوری کند
رویداد۲۴علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه کنفرانس وزارتی علوم و فناوری هسته‌ای با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات طرفین به تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات مربوط به همکاری‌های فیمابین از جمله فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس در خصوص برجام پرداختند.

صالحی در این ملاقات ضمن تقدیر از تلاش‌ها و گزارشات آژانس در حوزه برجام، تأکید کرد که ایران انتظار دارد آژانس همچنان اقدامات راستی آزمایی خود را بصورت بی طرفانه و حرفه‌ای دنبال کرده و از تأثیرپذیری از حاشیه سازی بدخواهان روابط سازنده ایران و آژانس دوری گزیند.

آمانو نیز با تأکید بر اینکه در فعالیت‌های خود همواره اصول حرفه ای، بی طرفی و استقلال را مدنظر دارد، و در حوزه راستی آزمایی صرفاً به واقعیت‌ها و نه ظواهر ادعا‌ها توجه می‌نماید، از همکاری‌های موجود ابراز رضایت نمود و تداوم حرکت در مسیر موجود را سیاست اصولی آژانس عنوان داشت.
منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان