تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

پیش‌بینی شفر درست از آب درآمد/ تشویق کاشیما توسط استقلالی‌ها

در جریان نیمه نخست بازی استقلال و صنعت نفت آبادان، هواداران استقلال بار‌ها تیم کاشیما را تشویق کردند.
رویداد۲۴ تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰ هزار نفر تماشاگر به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- استقلال برای این دیدار تنها یک تغییر در ترکیب اصلی خود داشت و آن هم حضور همام طارق به جای الحاجی گرو بود. نکته‌ای هم که راجع به ترکیب صنعت نفت وجود داشت، حضور بهنام برزای، بازیکن فصل گذشته استقلال روی نیمکت ذخیره‌ها بود.

- باشگاه استقلال پیش از آغاز این دیدار از بهروز پرورش‌خواه و حنیف عمران‌زاده دو پیشکسوت این باشگاه تقدیر کردند. حنیف عمران‌زاده که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، پس از این که از او تقدیر شد به سمت هواداران استقلال رفت و از آن‌ها هم تشکر کرد. البته هواداران استقلال هم بیکار ننشستند و به شدت حنیف را تشویق کردند.

- استقلال در این دیدار موفق شد در دقیقه ۹ توسط فرشید باقری به گل نخستش برسد. نکته جالب درباره گل‌زن استقلال در این دیدار، پیش‌بینی آن توسط وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار بود. شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و صنعت نفت گفته بود که در تمرینات به فرشید باقری گفته است که گل اولت برای استقلال نزدیک است.

- در نیمه نخست بیژن طاهری وظیفه هدایت بازیکنان استقلال در کنار زمین را برعهده داشت، اما بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل نخست، شفر به کنار زمین آمد و نکاتی را به زرندی منتقل کرد تا مترجمش نکات تاکتیکی لازم پس از گل نخست را به بازیکنان انتقال دهد.

- در این دیدار بازیکنان استقلال به نسبت خطا‌های بیشتری نسبت به صنعت نفت انجام دادند که باعث شد چند دقیقه به خاطر مصدومیت بازیکنان زردپوش تلف شود.

- در دقیقه ۲۲ هواداران استقلال به رسم بازی‌های قبل، منصور پورحیدری، پیشکسوت فقید باشگاه استقلال را تشویق کردند.

- استقلال در دقیقه ۲۵ موفق شد گل دومش در این دیدار را روی یک کار ترکیبی زیبا به ثمر برساند که گل‌زن آن همام طارق بود. طارق پس از این گل به کنار زمین رفت و سجده شکر کرد.

- یکی از تقابل‌های جالب این دیدار، دوئل‌های طارق و کرار بازیکنان عراقی دو تیم بود که باعث شد این دو بازیکن بار‌ها روی هم خطا کنند.

- در این بازی هواداران استقلال بار‌ها کاشیما، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را تشویق کردند.

- در دقایق پایانی نیمه نخست، همام طارق در موقعیت تک به تک با گردان قرار گرفت منتها قبل از این موقعیت توپ به اوت رفته بود با این حال طارق به حرکتش ادامه داد. البته او پس از این که متوجه شد داور اعلام اوت کرده، حرکتش را متوقف کرد، اما شهاب گردان به سمت او آمد و توپ و طارق را با هم زد. همین کار باعث شد که طارق دچار مصدومیت شود و هواداران استقلال هم که از دست گردان عصبانی بودند، علیه او فحاشی کنند.

- در نهایت طارق به سلامت به بازی بازگشت و نیمه نخست بازی استقلال و صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان