تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

افشای نگرانی وزیر خارجه عربستان درباره امنیت بن سلمان در سفر به موریتانی

فعالان در موریتانی ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد وزیر خارجه عربستان که محمد بن سلمان را در سفر به موریتانی همراهی می‌کرد نگران بوده مبادا مشکلی برای محمد بن سلمان پیش بیاید، اما وزیر خارجه موریتانی به او اطمینان می‌دهد که مسیر کاملا امن است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
افشای نگرانی وزیر خارجه عربستان درباره امنیت بن سلمان در سفر به موریتانی
رویداد۲۴ به نقل از شبکه الجزیره، در این ویدئو صدای ولد الشیخ احمد، وزیر خارجه موریتانی شنیده می‌شود که به عادل الجبیر همتای عربستانی خود حین استقبال در فرودگاه می‌گوید مسیر کاملا امن است و هیچ مشکلی برای محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پیش نمی‌آید.

فعالان در موریتانی در واکنش به این ویدئو این سوال را مطرح کردند آیا وزیر خارجه موریتانی آثار ترس و نگرانی را در چهره وزیر خارجه عربستان دیده که باعث شده به وی اطمینان بدهد مسیر کاملا امن است.

محمد بن سلمان یکشنبه سفری چند ساعته به موریتانی داشت. بن سلمان در این سفر با محمد ولد عبدالعزیز رییس جمهور موریتانی دیدار کرد.

قبل از رسیدن محمد بن سلمان به موریتانی "انجمن ملی دموکراسی و وحدت" که بزرگترین ائتلاف مخالف در این کشور است در بیانیه‌ای مخالفت خود را با سفر محمد بن سلمان به خاطر پرونده قتل خاشقجی و جنگ یمن اعلام کرده بود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان