تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
عراقچی:

اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه‌ریزی هستند

معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه‌ریزی هستند، گفت: سایر اعضای برجام در تلاشند راه حل‌های عملیاتی طراحی کنند.

رویداد24 سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان با بیان اینکه اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه ریزی هستند، گفت: ایران با همکاری اتحادیه اروپا، روسیه و چین و دیگر کشورهایی که شرکای تجاری تهران محسوب می شوند، در حال طراحی راه حل هایی برای باز نگه داشتن مسیرهای همکاری هستند.

اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه‌ریزی هستند

وی افزود: سایر اعضای برجام در تلاشند راه حل های عملیاتی طراحی کنند تا تحریم های یکجانبه آمریکا نتواند اجرای موفق برجام را تحت تاثیر قرار دهد.

عراقچی گفت: آخرین پیگیری های انجام شده در خصوص مرزبانان ایرانی ربوده شده و آزادی آنان، یکی از موضوعات مهمی که در دیدارها با طرف پاکستانی مطرح شد

معاون سیاسی وزیر خارجه تصریح کرد:  جمهوری اسلامی ایران از تلاش ها و اقدامات دولت پاکستان برای آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده تشکر می کند و معتقدیم که تلاش های دولت اسلام آباد ادامه می یابد تا دیگر مرزبانان نیز آزاد شوند.

منبع: مهر

نظرات شما
پیشخوان