تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
ادامه تنش در واشنگتن؛

حمله پسر ترامپ به منتقد پدر/ مقابله کاخ سفید با منتقدان از طریق طرح اختلافات خانوادگی!

پسر رییس جمهور آمریکا به یکی از منتقدان پدرش تاخته و در توییتر خود به اختلاف نظر این منتقد با همسرش بر سر سیاست‌های ترامپ اشاره کرده و آن را زشت‌ترین چیز‌ها در عالم سیاست خوانده است.
حمله پسر ترامپ به منتقد پدرش با پیش کشیدن اختلافات خانوادگی این منتقد و همسرش!
رویداد۲۴ «اریک ترامپ» پسر «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا شب گذشته در توییتر خود به یکی از منتقدان سیاست‌های پدرش تاخته و نوشته از زشتی‌های دنیای سیاست، این توهین شدیدی که آقای جورج کانوی به زنش، زندگی حرفه‌ای زنش، محل کار زنش، و هر آنچه زنش این همه سال برایش کار کرده و زحمت کشیده، زشت‌ترین‌هاست.»
حمله پسر ترامپ به منتقد پدرش با پیش کشیدن اختلافات خانوادگی این منتقد و همسرش!«جورج کانوی» کیست؟

به گزارش رویداد۲۴ «جرج کانوی» وکیل آمریکایی و همسر یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید است. توییتر کانوی سرشار از پست‌هایی است که صحبت‌های رییس جمهور آمریکا را بازنشر کرده و با استناد به بند‌های قانونی مختلف او را مجرم خوانده است.

اوایل روز دوشنبه ترامپ راجر استون مشاور خود را بابت عدم شرکت در جلسه استماعی که علیه او در پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا که توسط بازرس ویژه رابرت مولر در حال انجام است، مورد تحسین قرار داده بود. جرج کانوی بلافاصله این توییت رییس جمهور را بازنشر کرد و گفت: بر اساس قانون شاهد در قوانین فدرال آمریکا این حرف رییس جمهور مجرمانه است.

کانوی در توییتر خود تنها یکی از بند‌های قانون فدرال آمریکا را منتشر کرد. این بند از قانون آمریکا می‌گوید: هرکس از طریق افساد یا به واسطه تهدید یا زور یا با نامه تهدید آمیز، نفوذ، ایجاد مانع یا اعمال قدرت مانع از اجرای عدالت شود، مجرم است.

ترامپ در توییتر خود درباره «راجر استون» نوشته بود «من (راجر استون) هرگز علیه ترامپ شهادت نمی‌دهم.» این صحبت‌هایی است که اخیرا راجر استون مطرح کرده و عملا گفته زیربار اقدامات خارج از کنترل یک بازپرس که می‌خواهد داستان دروغینی علیه رییس جمهور ترامپ سرهم کند نمی‌رود. این که ببینیم هنوز افرادی هستند که دل و جرات دارند بسیار زیباست.»، اما آنچه توجه رسانه‌های آمریکایی را به خود جلب کرده، تفاوت‌های جرج کانوی با همسرش کلیان کانوی در زمینه سیاست‌های ترامپ است.

«کلیان کانوی» یکی از مشاوران ارشد ترامپ است. شهرت او به واسطه توانایی‌های او برای توجیه سیاست‌ها و حرف‌های ترامپ است. «کلیان کانوی» یکبار زمانی که خبرنگاران در مصاحبه‌ای از او پرسیدند این حرف ترامپ با واقعیت در تضاد است؛ او گفت: ما «واقعیت‌های جایگزین» خودمان را داریم.

از آن پس واژه «واقعیت‌های جایگزین» وارد ادبیات سیاسی آمریکا شده است. منتقدان ترامپ هر وقت میخواهند ترامپ را به دروغگویی متهم و او را مسخره کنند میگویند «آهان حرف او دروغ نبود، حقیقت جایگزین بود»

به گزارش رویداد۲۴ بهمن کلباسی خبرنگار بی بی سی در توییتر خود درباره اختلاف سلیقه این زن و شوهر نوشت: یکی مشاور ارشد ترامپ و مدافع همیشگی و فعال او در رسانه‌ها و دیگر منتقد ترامپ که ریس جمهوری را یک قانون‌شکن و مجرم تمام‌عیار می‌خواند. چند هفته پیش از خود ترامپ (در این باره) پرسیدند گفت: از خود خانم «کانوی» بپرسین چرا شوهرش این حرف‌ها را میزند!»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دونالد ترامپ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان