تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
پس از مطرح کردن وجود تقلب در انتخابات ۸۸؛

محمدرضا خاتمی به دادستانی احضار شد

محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب پس از طرح مسئله تقلب ۸ میلیونی به نفع احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادگاه فرا خوانده شد.

رویداد۲۴ محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب پس از طرح مسئله تقلب ۸ میلیونی به نفع احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادگاه فرا خوانده شد.

طبق قاعده جدید قوه قضاییه مقرر شده است چنانچه افراد حقیقی یا حقوقی ادعاها یا اتهام‌زنی‌هایی را متوجه سایرین کنند باید ظرف مدت ده روز،‌ اسناد و مدارک خود را ارائه نمایند.

خاتمی اخیرا در برنامه اینترنتی «رو در رو» و در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ۸۸ اعلام کرده بود: «در ستاد انتخاباتی وزارت کشور تقلب صورت گرفته است. هشت میلیون رای به صندوق ها اضافه شده است. تعرفه هم نمی خواست داشته باشد. آرا در می آید و گفته می شود در کشور ۳۹ میلیون نفر رای دادند، درحالی که آرای صندوق ها ۳۲ میلیون بوده، نیاز به تعرفه هم نبوده است.
اطلاعات ما از افراد مطلع هست از جناح مقابل که نمی خواهند نامشان گفته شود، ما هنوز هم به روند انتخابات ۸۸ اعتراض جدی داریم و معتقد هستم انتخابات بسیار ناسالمی بود. در آن انتخابات حتما تقلب صورت گرفته است.»

بدین منظور نامبرده برای ارائه استنادات خود در مورد این ادعا به دادستانی احضار شده است.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان